ik vind het prima! zou iemand mij dan kunnen oppikken bij Arnhem CS, ik ben helaas afhankelijk van het OV
abbycootje
Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-11 14:51
8oktober 11 uur(als we om half 12 niet compleet zijn, zonder ''afmeldingen'' vertrekken we. Bij deze paarse vlek: (op de zutphensestraatweg vanaf velp gezien aan de linkerkant, vanaf rhede/de steeg gezien rechterkant)
(blauwe is parkeerplek) Rode lijn is de zutphense straatweg paarse vlek is verzamelpunt (bruine lijn moet het hek voorstellen)
tot hoelaat gaat het ong duren dan weet ik of ik me les af moet zeggen
abbycootje
Geplaatst door de TopicStarter: 12-09-11 22:44
laten we zeggen dat we max. 3 uur onderweg zijn maar dan echt de max (incl pauze, en aangezien we met een redelijke groep zijn gaat het vaak ook rustiger) waarschijnlijk zal het korter zijn, dus dit is echt de max dat we weer bij verzamelpunt zijn.. zou maar zo kunnen dat we maar uur weg zijn maar even ruim denken stel we zijn op de helft en een paard (we hopen van niet) raakt kreupel en we moeten rustig aan stappen zou het natuurlijk langer kunnen duren als verwacht.
MissCharlie
Geplaatst: 12-09-11 22:56
3 uur is voor ons te lang, wij zijn zeker al 5 kwartier kwijt aan heen plus terug. Dus misschien haken wij dan ergens af.
Abby, het lijkt me verstandig dat jij als organisator een route uitstippelt die ook gereden kan worden met de kar. En deze zelf eerst rijdt zodat je weet hoelang we er ongeveer over doen.
ja maar als ik hem zlf rijd gaat het nooit zo langzaam als met een groep zegmaar het gaat dan heel anders, ik denk dat we incl de pauze 1,5 uur onderweg zijn maarja hoelang duurt de pauze gaan we grote stukken draven of afentoe een stukje gaan wegaloperen? die 3,5 is ooki incl verzamelen, niet puur de weg trouwens.. dus excl de wachttijd zegmaar max 3 uur, maar ik denk dat we azl wel binnen 2 uur terug zijn maar als lemanthia om 3 uur les heeft kan ik niet zeggen dat red ze dus daarom zeg ik het ruim..
ben overigens slecht in inschatten betrefd tijden
MissCharlie
Geplaatst: 12-09-11 23:20
Mm anders rijden wij hem eens met zn tweeen? Weet alleen niet zeker of ik al alleen durf tot het verzamelpunt
Ja ik kan donderdag wel maar ben er eigenlijk nog niet helemaal klaar voor dan, om al zo lang alleen te rijden, ik zal vandaag en morgen wel oefenen en dan laat ik wel weten hoe dat is gegaan
Ja van de conditie heb ik begrepen ik zal het donderdag wel ziEn! Er wordt een zonnige dag voorspelt Even denken, ik ga zometeen gewoon een stukje naar buiten met Kim desnoods maar tot het viaduct of tot biljoen en dan kijk ik even hoe dat gaat. Mocht vriendin de 8e ineens toch niet kunnen moet ik ook alleen naar de verzamelplaats kunnen.