ja in raw geschoten.. en in photoshop is ie ook heel anders qua kleur..ik zal eens kijken bij imageshack
Dan sla je de foto niet goed op, je kan het, het best zo doen: file --> script --> image processor et voila
pff.. ik heb het op imageshack geprobeert, geen verschilopslaan als de methode van lieke.. geen verschil...sonde! nu mag ik alleen genieten
Dat is sonde! Ik vanavond rond een uur of acht klaar met huiswerk en kan dan gaan spammen Kunnen jullie doorbewerken ? ben REUZE BENIEUWD!
Karen, mooie foto's! Alleen zie je heel duidelijk de plekken bij de draffoto's waar je sandra hebt weggewerkt dat is wat jammer. Zijn wel echt super kwaliteit!
Leuk dat hij zo draaft! ik gooi zo toch mijn huiswerk aan de kant en plug mn camera in de computer, ben nu zelf ook benieuwd naar de foto's!
Ik zie het eerlijk gezegd niet en Erik heeft net gekeken en die zag het ook niet. Mooie foto vind ik dat Karen
Heel even 1.. Ga nou eerst paarden voeren en daarna naar schoonbroer thuis..Heb trouwens geselecteerd tot iets meer als 200!
Nice foto's Karin ik vind persoonlijk je copyright een beetje groot. Ik zie de plekken wel maar alleen als ik erop let, ik kijk meestal meer naar het paard Ook Mooie foto's van Sanne en Audrey!
Indd mooie foto's ! en ik zie die plekken ook als ik erop let, maar niet als ik naar het paard alleen kijk!