nee ik zit in een car met casperen ik heb nergens gezegd dat ik kon oke ik kan wel maar of het mag is nig en vraag
en als we dan toch bij poelenburgh gaan, is het dan erg als ik nog een bokker mee vraag ?t is een vriendin van mij irl
idd, dat zwemmen lijkt mij nou juist super gaaf en anders hadden we deze vrijdag ook in de regen gegaan
volgende week vrijdag kan ik zoiezo niet want dan moet mijn vader deuren gaan maken 's ochtends, en smiddags en 's avonds moet hij toernooi tennisen. Maar mijn ouders hebben nu voor vrijdag al een hotel voor me geboekt in de buurt van leiden..
als er niet meer geannuleerd kan worden dan moet het idd wel maarja we weten nog helemaal niet of die vrouw wel op vrijdag kan....
jullie hoeven niet perse deze vrijdag, maar als het deze vrijdag niet is kan ik niet mee. Tenzij het op een dinsdag is maar dat zal wel niet
pfff het word echt ingewikkeld nu zullen we anders niet even wachten en een keer in een weekend gaan, als het lekker warm is enzo? Want vorige meeting was ook al in de regen
ik vind het goed maar dan kan ik niet meer mee het is voor mn ouders nu deze vrijdag of niet, want ze zijn nu best wel pissig op me