leadrope of halstertouw is ook goed .en bedankt voor de uitleg.
ChefsSpecial
Geplaatst: 23-07-11 10:06
weet alleen niet of ik haar helemaal ga afzadelen... Hangt een beetje van madame haar bui af
DiekeC
Geplaatst: 23-07-11 11:09
Even aan gepast, angezien ik nog steeds op zoek ben naar iemand die mij kan brengen met de trailer.
--------------------------
datum 14 augustus Foto meeting 2011 Lokatie: Surae Dorst (Voor de auto kun je wethouder van Dijklaan invoeren.) Tijdstip: 13:00 bij het water
Modellen: -Denise04 met Naïra, platenbonte kliko merrie - western beleerd -Fading MET Dinky -Goldy met Prio (mits het in Surea is) -Diekec. Mist het mij lukt om te worden gebracht met de trailer, mischien een lieve bokker die zich aan biedt? -O0eefje0o eva en vriendin marinda met Fries Qualita en haflinger Terra -Booooo (mits surea) Xmnon met macho en elza -Smieke/ Maaike; met paard Chester (platenbont) of Salvado (grijze pre) -magicmist: met jackson moon of eefje. wat jullie willen
Fotografen: -Rozemarijn -Fading als er weinig fotografen zijn -xMnOn -Verography -LynnDenise
Helpers: - Lisa (o.v.b.) - Robin (o.v.b.)(als ik kan, mocht in dinky showen)--> (mits in surea)
sMieke
Geplaatst: 23-07-11 13:34
Je kunt ook wat paarden loslaten in het koeien vang hok. Ik twijfel wie ik mee zal nemen. Als sal meegaat moet ches ook mee haha hmm.. Vogel ff uit.. En dat word flink wassen haha
Edit: miss overzicht met foto en "paspoortje"? met naam, eigenaar,mini beschrijving zoals fading deed?
ojaa als er nog mensen zijn die geen vervoer hebben, met of zonder paard, ik heb een 2 paardstrailer, en neem maar 1 pony mee, dus kan zoiezo nog een paard bij! tenminste als je uit de omgeving Noordhoek, Klundert, Zevenbergen, Fijnaart ect. komt, dat is in gemeente moerdijk!
oooh leuk dan zou ik graag mee willen, lijkt me erg gezellig namelijk en er komen ook nog eens super mooie paarden!
Booooo
Geplaatst: 25-07-11 17:35
Mijn langharige fjord komt ook
Ze heeft nu inmiddels een beter conditie als op de foto's, is uit haar dikke vacht, en al wat aangekomen
Verosjaak
Geplaatst: 25-07-11 18:53
leuk overigens moeten jullie dadelijk niet te veel kletsen hoor. Ben ik dadelijk het overzicht helemaal kwijt , ga namelijk woensdag op vakantie
goldy007
Geplaatst: 25-07-11 23:30
Hoi meiden. Ik ben niet zo vaak op bokt omdat ik op vakantie ben. Maar ik kom nog steeds hoor de 14e toch? Als jullie ons leuk vinden. Ik heb een nichtje met een haflinger die ook graag mee wil,mag dat??? X