Kan trouwens zijn dat ik een voorschot moet betalen hoor, was vorig jaar wel het geval, maar nu nog niks van binnen gekregen
Maar dan horen jullie wel van me. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Maar dan horen jullie wel van me.
Kunnen ze die keuring niet verzetten? 

En wij kunnen zelf ook weer een hoop mooie fotos maken (ben nog steeds super blij met die van vorig jaar!!!
) , maar wat professionelers lijkt mij ook echt heel gaaf!!!
Je moet je niet druk maken om iets waar je zelf zo weinig aan kan doen, is zonde van je energie! 
Hoop ik wel dat Andros meewerkt en niet net als de vorige keer alleen maar boos kijkt
fliam schreef:Heb helaas nog geen duidelijkheid w.b. mijn dagen... Hopelijk hoor ik dat binnen nu en twee weken. '
Helaas kan ik de site niet bekijken, dan moet ik wat installeren (wat volgens mij allang op m'n laptop staat).

Joh, bekijk het maar, ik geef je overigens groot gelijk dat je niet voor 3 dagen heen en weer gaat rijden, doe ik zelf ook niet, of een week, of niet, als je zelf paarden moet meeslepen.
had je berichtje toen wel gelezen en gedacht, daar reageer ik nog op. Maar natuurlijk niet meer gedaan. Ik vind het onwijs jammer, echt waar... Het ging zo goed met Verona afgelopen zomer, maarja, als je het niet vertrouwt etc. dan moet je het niet doen. Simpel. Als je voor jezelf dit besluit hebt genomen, en het geeft jou duidelijkheid en rust, dan is dat alleen maar goed. Mocht je last minute nog bedenken, doe een berichtje, en anders tot volgend jaar of bij een andere gelegenheid he

Het is een geweldige ervaring
De afstand zelf is wel minder helaas, om die reden zou ik zelf ook niet voor minder dan een week gaan
Je bent zo lang onderweg en je paard moet daar ook echt ff van bijkomen hoor
Zeker als het net als vorig jaar zo warm is.