[Besloten] Zeeuwen naar Wolfheze

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: [Besloten] Zeeuwen naar Wolfheze

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:43

Eehm, tja... moeten we maar even kijken hoe alles uitvalt. Zolang ik het maar tijdig weet voor kosten calculatie :+ :)

Kan trouwens zijn dat ik een voorschot moet betalen hoor, was vorig jaar wel het geval, maar nu nog niks van binnen gekregen :) Maar dan horen jullie wel van me.

Sita_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-13 15:52

Dais_ schreef:
Ahh Jammer Siet dat je niet kunt. Ook niet een paar daagjes?

Nee helaas, ik heb 5 paarden keuringsklaar te maken en de keuring is einde van die week.. -O-
Tenminste, ga ik vanuit.. vanavond hoor ik de definitieve datum.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-13 08:56

Jammer Siet :( Kunnen ze die keuring niet verzetten? ;)

Simone & Kelly, hopelijk krijgen jullie vrij :j

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 10:38

Even een update van mij :)

Ondanks dat ik er niet van hou om mezelf ergens voor op te geven en dan 'vaag' te doen en vervolgens af te zeggen, wil ik m'n twijfels even meteen delen. Ivm de reorganisatie op m'n werk verdien ik maandelijks een stuk minder momenteel, ik hoop dat mijn contract weer gewoon uitgebreid kan worden naar de oorspronkelijke staat (waarschijnlijk is hier rond april meer over bekend). Mocht dit niet zo zijn, dan moet ik toch even goed gaan rekenen en doen of er dit jaar wel een vakantie in zit voor me. Wil heel graag me, want dit is echt iets wat ik al heel lang wil doen met Rhoda, maar het moet financieel ook even kunnen.

Ik snap als mijn plaats hiermee gewoon naar een ander gaat, maar mocht er rond april nog plaats zijn en mijn contract aangepast worden, dan wil ik heel graag mee :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 10:54

Begrijpelijk Simoon. Alleen maar fijn dat je dat nu uit en deelt. Even kijken... tot nu toe is de stand van die aangaven serieus interesse te hebben : Daisy + Ingrid + Kelly + Marjolein + Maya + Samantha + Simone. Dan zitten we al boven die minimale 4 benodigde vrouw. Marjolein twijfel ik even over? Samantha heeft aangegeven een deel van de week te kunnen. Ingrid had ook nog iemand die er over ging nadenken meen ik.

In feite is het simpel. We moeten minimaal met 4 man zijn, alles wat daarboven komt is extra en daarmee ook een iets aangepast tarief. Ik denk dat het allemaal wel losloopt. Ik wil wel een maand tevoren definitief de stand van zaken weten voor de berekeningen. Qua ruimte zijn er 8 stallen, en 6 weides beschikbaar, plenty slaapplekken dus meer is niet zo lastig.

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:45

Ik blijf onzeker. Zoals het er nu naar uit ziet heb ik het lef niet en de durf. En ook met mijn pols weet ik niet hoe het af gaat lopen. Vooruitzichten zijn niet goed. Vrijdag hoor ik mogelijk meer.
Wanneer ik echt vertrouwen heb met rijden en in Verona dan wil ik dolgraag mee. Maar ik vertrouw Verona momenteel niet genoeg. Zeker na de val vorige week.

Dus kan helaas weinig zeggen erover :o

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 11:03

Zou het leuk vinden als je er weer bij bent Marjolein, maar idd even kijken of het gaat lukken. Je hebt nog even, en last minute besluiten kan volgens mij altijd wel. Gewoon nog even aankijken, en we zien het tegen die tijd wel :(:)

Ik wil overigens graag een fotoshoot proberen voor elkaar te krijgen op de heide, of op het koeienveldje daar in de buurt van een echte fotograaf (nou ja, zo iemand hier op bokt die mooie fotos kan maken). Zijn er eventueel meer gegadigde hiervoor? En voorkeur voor een fotograaf? Ik wil stiekem eerst Drupfotografie vragen, geen idee of zij wilt/kan in die periode. Het duurt ook nog wel even natuurlijk, maar wil wel graag weer mooie fotos van Wiet :D En wij kunnen zelf ook weer een hoop mooie fotos maken (ben nog steeds super blij met die van vorig jaar!!! <3 <3 ) , maar wat professionelers lijkt mij ook echt heel gaaf!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 11:10

Lijkt mij een super plan, als Suus dan zou kunnen helemaal gaaf, en anders iemand anders, zou jij dan de kar willen trekken om dat te regelen?

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 11:19

Jeps!
Ze kunnen met openbaar vervoer komen, en eventueel moeten we dan een fiets ofzo regelen om bij de heide te komen, of met de auto. Ik ga eens vrgen of zij in die periode zou kunnen en of ze het uberhaupt zou willen.

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-01-13 16:57

Ik ga mijn best doen. Maar mijn angst moet echt weg zijn wil ik met Verona komen.
Verder moet ik 7 februari voor CT en mogelijk is er nog een operatie noodzakelijk........ dus weet het echt niet. |(

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 09:12

Joh, het is nog 168 dagen dus er valt nu nog weinig zinnigs over te zeggen denk ik. Eerst je herstel en vertrouwen en dan kijken we wel :) Je moet je niet druk maken om iets waar je zelf zo weinig aan kan doen, is zonde van je energie! :)

Ingrid, leuk idee! :j Hoop ik wel dat Andros meewerkt en niet net als de vorige keer alleen maar boos kijkt :')

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-01-13 20:38

Marjolein, begrijpelijk hoor...
Ingrid, gaaf idee! Als het net samen valt met een van de dagen dat ik mee kom (die ik dus nog niet weet) doe ik graag mee!

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 20:17

Wat betreft de fotoshoot, wil ik alvast een datum proberen vast te zetten, en hopen dat het dan mooi weer wordt. Uiteraard zitten er wel kosten aan de fotoshoot verbonden. Dat worden iig de reiskosten maar ook pakket kosten. Daar ga ik nog even mee in overleg.

Is er een dag die de voorkeur heeft al?

minka

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-13 21:24

Als ik mee ga wil ik uiteraard ook meedoen met de shoot :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 08:37

Even kijken, we zitten van maandag tm maandag daar. Ik weet niet wat Sam haar dagen zullen worden? Maar ik stem sowieso niet voor de voorlaatste dag (zo) ivm eventuele vroegere vertrekkers / en laatste dag is de pijp toch al vaak ver leeg. Mij maakt het verder echt niet uit, dusja...

Voor de rest, het zou dan deze fotografe worden : http://drup-fotografie.com/
Ing : valt er dan ook iets te combineren, of wordt dan per persoon een individueel af te spreken pakket of? Qua vervoer : als ze haar rijbewijs heeft kan ze best een auto van me lenen, geen probleem.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 12:24

Ik heb zojuist haar portfolio bekeken, maar ik ben er niet kapot van. Niet helemaal mijn stijl als ik eerlijk ben.

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 12:28

Heb helaas nog geen duidelijkheid w.b. mijn dagen... Hopelijk hoor ik dat binnen nu en twee weken. '
Helaas kan ik de site niet bekijken, dan moet ik wat installeren (wat volgens mij allang op m'n laptop staat).

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-13 12:33

Moest ik ook! Google chrome of firefox.

Tyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-13 19:31

vandaag dan CT en uitslag.
Ik had gehoopt dat ze een botje of splinter oid dwars zat in mijn pols dat een beperking geeft. EN dat dit met een operatie opgelost kon worden enz. Dit blijkt niet echt het geval. Er zitten wel 2 kleine botjes maar die hinderen niet. Ook staat mijn pols iets tever naar boven maar is ook nog niet kwalijk. Ruimte tussen "botten" is ook minder dan het moet zijn maar dit geeft ook niet de belemmering. Dit is bij een bij beweging die wel goed gaat ander had problemen kunnen geven maar er is nog voldoende ruimte. De conclusie nu is dat het gaat om mijn banden/ pezen.
Er is een mogelijkheid tot opereren. Maar deze operatie geeft geen garantie en als ze tever gaan in het losmaken raakt mijn pols overflexibel. Zowieso is het dan nu nog te vroeg om daarover te beslissen en dat kan pas in oktober. Dan is het littekenweefsel "uitgerijpt" (noem het even zo maar heet anders). Nu ga ik door met fysio. Dat is het enige wat misschien nog kan helpen. Over 3 maanden terug bij de plastisch chirurg. (eigenlijk 6 maar hij stopt daar en gaat elders werken en wil me nog een keer zelf zien) en dan kijkt hij verder.
Verder ben ik Verona aan het longeren maar die blijft apart reageren. Óf het aan mij ligt??? Of wat anders of ?? ik weet het niet. Wat ik wel weet is dat ik niet durf te rijden en angst te groot is. Dus daar moet ik ook aan gaan werken. Hoe ik dit zelf aan ga pakken weet ik niet. Dit geeft bij mijzelf op het moment best veel frustratie/ emotie. Voel me gewoon een bange schijterd.

Ik heb besloten voor mezelf dat ik me afmeld voor weekje Veluwe. Met heel veel pijn in mijn hart en kost me veel emoties. Maar jullie hebben zo duidelijkheid en weten waar rekening mee te houden. HEt is dan wel geen operatie maar ik weet niet hoe het tegen die tijd is. Mocht ik teveel angst hebben en nog niet fatsoenlijk rijden geniet ik ook niet en ga ik er tegen aan hikken enz.
Ik hoop dat jullie een super week krijgen en dat ik het jaar erop wel weer mee kan.

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-13 09:23

Heel erg jammer Marjolein, maar ook begrijpelijk. :(:)

fliam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-13 05:53

fliam schreef:
Heb helaas nog geen duidelijkheid w.b. mijn dagen... Hopelijk hoor ik dat binnen nu en twee weken. '
Helaas kan ik de site niet bekijken, dan moet ik wat installeren (wat volgens mij allang op m'n laptop staat).

Gezien ik dus nu een andere baan heb, heb ik nog geen duidelijkheid... het is wel heel aannemelijk dat ik niet meer dan 3 dagen achter elkaar vrij kan nemen... als het zo is, dan haak ik af. Het is dan niet de moeite om heen en weer te rijden :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-13 13:27

Nog 126 dagen *\%/*

Afbeelding

Sam, je neemt me vast niet kwalijk dat ik bovenstaand bericht negeer tot je definitief aangeeft of je wel of niet meegaat, met een zeer grote voorkeur voor wel :) Joh, bekijk het maar, ik geef je overigens groot gelijk dat je niet voor 3 dagen heen en weer gaat rijden, doe ik zelf ook niet, of een week, of niet, als je zelf paarden moet meeslepen.

Marjolein, wat een duts ben ik Y;( had je berichtje toen wel gelezen en gedacht, daar reageer ik nog op. Maar natuurlijk niet meer gedaan. Ik vind het onwijs jammer, echt waar... Het ging zo goed met Verona afgelopen zomer, maarja, als je het niet vertrouwt etc. dan moet je het niet doen. Simpel. Als je voor jezelf dit besluit hebt genomen, en het geeft jou duidelijkheid en rust, dan is dat alleen maar goed. Mocht je last minute nog bedenken, doe een berichtje, en anders tot volgend jaar of bij een andere gelegenheid he :j :)

Voor de rest : nog maar 126 dagen :D

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-13 20:23

Sam, ik hoop dat je langer vrij kunt krijgen :) Het is een geweldige ervaring :j De afstand zelf is wel minder helaas, om die reden zou ik zelf ook niet voor minder dan een week gaan := Je bent zo lang onderweg en je paard moet daar ook echt ff van bijkomen hoor := Zeker als het net als vorig jaar zo warm is.

Leuke foto Maya.. :D

Tancreda4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 10:28

Zin in :):)

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-13 11:55

Me too!!