Ik haak toch maar af. ik weet niet wanneer ze me komen ontvoeren voor mijn vrijgezellen feest dus kan ik denk ik maar beter niet teveel plannen.... heb ik het idee..
Dusss.. Anders geef je je gewoon even op? Enne, kunnen we niet een van je vriendinnen contacten? Als wij dan weten dat je op die datum ontvoerd wordt (terwijl jij dat niet weet) houden wij daar gewoon rekening mee..
Spannend zeg Hinke hopelijk kan je nog gewoon mee inderdaad!
Ik moet donderdag starten op de FK, mocht ik dan goed genoeg presteren, dan moeten we zaterdag weer. Maar dat zien wel dan wel weer! Kampioen worden we toch niet..
Wohh, ik heb er echt zin in! Haha! Lijkt me echt gezellig! Hopelijk hebben we er een beetje mooi weer bij
tsja als jullie weten dat ik wel kan komen dan weet ik ook dat het dan niet is he... is ook wel weer wat sneu als ik wel vlees bestel maar niet kom.. er komt vast wel weer wat leuks. kan best zijn dat het dan niet is maar goed dat zien we dan wel weer...
FriesWytske
Geplaatst: 27-07-11 16:13
@ Hinke Denk dat Rianne bedoelt, dat jij even een vriendin een naam van één van ons doorgeeft. En dat die dan deze persoon laat weten of jij dan je vrijgezellenfeest hebt of niet. Zonder dat jij erachter komt. Hoop dat je begrijpt wat ik nu heb neergezet.
Ja dat bedoel ik helemaal FW! Ik had het snel getypt dus vandaar niet helemaal duidelijk. Maar misschien is dat een optie Hinke? Als het je leuk lijkt om te komen natuurlijk, het moet geen verplichting zijn!
hahaha dat zouden jullie wel willen weten he. nee ik hou het hierbij de volgende keer zal ik er wel weer bij zijn. dan hoeven we ook niet moeilijk te doen...
Rianne_
Geplaatst door de TopicStarter: 28-07-11 08:16
Eh.. Niet uit nieuwsgierigheid hoor. Wat voor belang hebben wij er bij verder wanneer jouw vrijgezellenfeestje is? We mogen toch niet komen.. Meer zodat jij er ook gezellig bij kunt zijn. Maar goed.. Dan doe je inderdaad gewoon een andere keer.
Daarom, dat 1ne portie willen ze dan ook wel schrappen! Geef je gewoon op meid, geef mij maar een telefoonnummer van een vriendin van je en dan weet jij er lekker helemaal niks van! Je mag ook vanaf mijn huis met mij mee rijden, ook geen probleem
Ik woon in Wijckel. Dit ligt vlakbij Sloten. Ik moet volgens mij ook ongeveer een uur rijden. Weet niet of er meer uit deze buurt komen. Maar anders zouden we ergens kunnen afspreken en dan samen in één auto verder rijden.