Alleen nog een vraagje, hoe lang is ongeveer de richtlijn voor de tijd van de rit? Want ik kan dus mischien wel regelen dat iemand mij brengt ophaalt met de trailer, maar dan moet ik natuurlijk wel ongeveer weten wanneer. En ik vind dat lunchen eigenlijk wel een leuk idee , maar dan wat met de paardjes? iedereen halster mee ofzo?
bicci
Geplaatst: 07-04-11 18:43
15 mei, rond 1 uur verzamelen???....of eerder en dan samen lunch???
pakeerplaats aan Ketenbaan, net voorbij de Seterse Hoeve. surea bij dorst/oosterhout.
Mensen te paard - biancailona.....trailer.....eerder en dan samen lunch - Fading......trailer......rond 1 uur - Junia - bicci......trailer....rond 1 uur - Fosco - Lous - Booooo - crazymel - Snowdon - eventueel extra paarden tot beschikking - Goldy -diekec nogmaals: als iemand mij en mijn paard op kan halen met de trailer!!...eerder en dan samen lunch..
Mensen met kar - magicmist - 2 plaatsen vrij. - happyhorse - roontje
Mensen te voet - Shirley - Liesjeloef - xNavatu - Noukiee__ (misschien paard) - Tessa (geen bokt, mee met Fading)
Laatst bijgewerkt door bicci op 07-04-11 19:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Hmm... het was natuurlijk ook maar een sugestie, dus het is nog lang niet zeker. Maar er moeten zich naturlijk zeker geen risico's vormen, en zeker niet met een verzorg paard. maar als je het halster onder je hoofdstel laat zitten? en de singel gewoon een paar gaatjes losser?
bicci
Geplaatst: 07-04-11 18:53
zadel erop laten zitten, ik zadel nooit af...hoogstens gaatje losser
ik deel de mening in de zin van erop blijven, lunch is leuk, maar vind de rit zelf leuker
DiekeC
Geplaatst: 07-04-11 19:13
Of dat er mensen in de koets gewoon broodjes uit delen (waarbij we allemaal mee betalen) en dan te paard op eten. wel een beetje onhandig... Of langs de macdrive maar die is er denk ik niet in Surae.
Ik vind een uur ook wel een mooie tijd! anders gaan we gewoon stemmen?
DiekeC
Geplaatst: 07-04-11 19:24
pakeerplaats aan Ketenbaan, net voorbij de Seterse Hoeve. surea bij dorst/oosterhout.
Mensen te paard - biancailona.....trailer.....eerder en dan samen lunch - Fading......trailer......rond 1 uur - Junia - bicci......trailer....rond 1 uur - Fosco - Lous - Booooo - crazymel - Snowdon - eventueel extra paarden tot beschikking - Goldy -diekec nogmaals: als iemand mij en mijn paard op kan halen met de trailer!!....rond 1 uur
Mensen te voet - Shirley - Liesjeloef - xNavatu - Noukiee__ (misschien paard) - Tessa (geen bokt, mee met Fading)
ik weet niet hoe lotte het nu wil doen, want die heeft geen trailer en wil liefst vanaf stal naar waterplas omdat het anders echt superver voor haar om is.
Maar aan andere kant is het net zo netjes met zn allen bij parkeerplaats af te spreken toch?
Hallo! Lunchen met afstappen kan ik niet, dan wordt karolien knetter gek.. En verder is het idd ontzettend ver rijden naar die parkeerplaats aangezien wij precies aan de andere kant van surea staan.
1 uur is voor mij prima Femke, jullie zetten de trailer bij ons of niet? zo niet dan moet joëlle verplicht mee
Mensen te paard - biancailona.....trailer.....eerder en dan samen lunch - Fading......trailer......rond 1 uur - Junia - bicci......trailer....rond 1 uur - Fosco........rond 1 uur - Lous - Booooo - crazymel - Snowdon - eventueel extra paarden tot beschikking - Goldy -diekec nogmaals: als iemand mij en mijn paard op kan halen met de trailer!!....rond 1 uur
Anoniem
Geplaatst: 07-04-11 20:29
ik kijk nog even wat ik doe lotte, ik denk het wel. maar even kijken wat derest er van vind..