Sorry dat ik zo binnenval, maar wordt er nog eigenlijk een clinic ofzo georganiseerd of enkel iets thuis zoals dvdavond? Zijn oude-belgen-bokkers ook welkom op de clinic? (mits het past met het werk)
Clinic - Jooke (PP) - Tessa (tess_84) - Debbie (Belsje) afhankelijk van wat er te doen is natuurlijk
Titsia
Geplaatst: 08-04-11 09:52
Mag ik moeilijk doen
Als we nu eens gewoon ergens gaan eten? Dan hebben we er gewoon geen werk aan, voetjes onder tafel en hoppa Gewoon rekenmachine nodig en de kaart voor alles te kunnen uittellen
Popkjen
Geplaatst: 08-04-11 11:47
BBQ - Lobke (Idra) - Evi (Bluem) - Jooke (PP) - Debbie (Belsje) - Evy (Cyta) - Evi (Popkjen): etentje is ook goed voor mij
Clinic - Jooke (PP) - Tessa (tess_84) - Debbie (Belsje) afhankelijk van wat er te doen is natuurlijk
Bluem
Geplaatst: 08-04-11 11:49
Ik pas voor een etentje, vind een bbq net iets gezelliger en gemakkelijker om mezelf van eten te voorzien dat ik lust.
Bluem ik ben ook moeilijke eter maar als je brasserietje neemt zal er toch wel iets zijn? of bv het fonduehuisje in leuven ofzo, die zijn voorzien op grote groepen en daar is voor elk wel wat wils (toch al voor mij en ik ben de moeilijkste ) BBQ is goed voor mij, maar dan ben je ook weer afhankelijk van het weer
tess_84
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-11 12:04
Hihi Titsia, ik vind een BBQ ook wel heel gezellig eigenlijk, en ik zit er niets mee in om dat bij ons te organiseren!
tess_84
Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-11 12:06
Hihi Titsia, ik vind een BBQ ook wel heel gezellig eigenlijk, en ik zit er niets mee in om dat bij ons te organiseren!
Het weer, dat klopt, maar we kunnen hier ook tenten zetten of binnen eten en dan valt dat nog wel mee, nee?
bbq lijky mij ook gezelliger dan gaan eten. Dan ben je veel vrijer kanje veel van plek verwisselen etc. Als jij organisator bent, wil ik wel hulp kok komen spelen tessa
Ha, leuk Jooke! Ja, ik zit daar niets mee in hoor, we hebben vorig jaar een nieuwe gasBBQ gekocht, dus dat gaat ook goed vooruit, enige probleem is dat we nogal weinig stoelen hebben voor buiten, dus daar zou dan wel nog voor gezorgd moeten worden, maar Bart zijn papa heeft wel nog heel wat tuinstoelen op zolder staan voor dergelijke feestjes
Voor mij is een zaterdagnamiddag ook goed hoor, maar dan ofwel nog in april, ofwel pas na 28/06, want de periode daartussen zal voor mij heeel erg druk zijn met blok en examens...
All right, misschien dan al een datum vastleggen? Heeft iemand voorkeuren, behalve Titsia niet op een zondag? Misschien best een zaterdagnamiddag nemen, of is dat voor andere mensen te moeilijk? Voor ons is dat het makkelijkste, omdat wij zondagavond gaan salsadansen, en anders moeten we jullie buiten jagen
Bluem
Geplaatst: 08-04-11 12:47
Voor mij kan een zaterdag ook, behalve *denkt na* zaterdag 23/4, 7/5, 14/5. Misschien vanaf de late namiddag of zo?