Dames... ik moet afzeggen voor de meeting en ik baal er echt van... Ventje die moet vandaag aan het eind van de middag met spoed geopereerd worden aan de poliepen in zijn neus... Op de scans is namelijk te zien dat de poliepen zo diep in zijn holtes zitten dat het gevaarlijk wordt. Ze vonden het nog knap dat hij nog overeind stond met zo weinig lucht en adem mogelijkheden...
Wie gaan er nu wel eigenlijk? Ik mis het overzicht weer totaal.
blackpegasus
Geplaatst: 01-04-11 11:04
echt balen, Ro
PardoesJessi
Geplaatst: 01-04-11 14:19
Psies mijn vraag? Wie gaat er nog?
Ik kom niet verder als Mies BP en PJ... En heeft mss iemand zo'n kapachtig geval voor de mc die ze nu niet gebruiken? Mies mss? Ik ben niet bang voor wat water hoor maar de kleine vent vind het niet zo leuk in zijn gezichtje..
Gaat er echt 21 mm regen vallen??? Dan opteer ik voor de B-optie!
MamaMiesje
Geplaatst: 01-04-11 19:08
Citaat:
Om aan te vullen!
Waarheen: Apenheul Datum: 03-04-2011 Tijd: ?
Mies 3x BP 4x kebie 4x PJ 2,5x
Vooralsnog: 13,5 personen die zeker komen
13-14 personen zijn we straks dus: 6 volwassenen en 7/8 kinderen. Genoeg om door te laten gaan? Wel but zeg dat de weersvoorspellingen nou zo slecht zijn voor zondag. Zou dat niet een beetje bijtrekken? Want de enige binnentoestand in Apeldoorn is dus die ballenbak. Kijk, ik woon er niet zo héél ver vandaan, maar anderen moeten dan méér dan een uur rijden voor zoiets "simpels" als een ballenbak. Hebben jullie daar wel zin in?
Lijkt me ook, als het echt rotweer is moeten we het een weekje uitstellen? Ik vind dat ik het BP niet aan kan doen om met mijn 3 kinderen ook nog zo ver weg te rijden.