Haha, ik train echt niet voor het kamp hoor. Laat het op me af komen en twee keer een uurtje per dag overleeft 'ie wel. Die van mij kan prima in paddock en weide! Heb hem nog nooit met andere paarden buitengezet, dus dat ga ik dan ook maar even niet doen.
PartoutZ
Geplaatst door de TopicStarter: 24-02-11 09:59
Wat zijn jullie toch stil Hebben we er nog een beetje zin in??
Neem ik mijn stalen neuzen mee om onder je hol te schoppen als je in de weg staat! Ben nu al aan het verzinnen wat ik allemaal voor leuke kledingcombi's mee ga nemen. Heb natuurlijk de tijd om veel aan het uiterlijk te doen,dus foto's nemen kan!
Ik ben begonnen met een lijst wat ik allemaal meet moet/wil mee nemen en die is nu al 2 pagina's lang en nog niet af Oo als je foto's gemaakt gaan worden neem ik wel even een berg make-up mee
ambre
Geplaatst: 27-02-11 18:29
Dan neem ik ook mijn grootste zonnebril/busruit mee.Zijn de foto's altijd goed!
Alles mag in het gangpad, wel met een leuke merrie dan! Neem ik mn hengstje mee. *nee echt, we konden er niet langs en hij probeerde er overheen te klimmen, maar de foto's zijn mooi geworden met die bandages om.. *
Nee,die staat 24/7 op het land dus durf ik niet aan om die in een hok te zetten. Ben ik bovendien bang dat die het dag 2 al begeeft,dan zit je mooi! Wel vandaag de 1ste x PSG gestart en gelijk 60,26% gereden!Drafgedeelte ging niet echt best,dus er zit nog rek in!
Ach,met 1 paard mee is er meer tijd om te ouwehoeren en te borrelen.Tis ook vakantie natuurlijk.