Knhs instructieweek 7

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ods
Forumcoördinator

Re: Knhs instructieweek 7

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 20:03

Verplaatst van [EV naar BM].

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 20:09

Haha, wat een verwarring. Twee Irissen in een topic :+ . Ik dacht dat ze het aan mij vroeg hoelaat ik me had opgegeven (voor de zekerheid: donderdagochtend om kwart over 8, ik had een bevestigings e-mail gekregen die avond om 18:00. Ik was niet meer op mijn computer geweest, dus ik zag het pas de volgende dag).

Oja, weet iemand hoe het zit als je geen vlees/vis eet? Ik ben namelijk vegetariër.

P.S. Zullen we anders een huiskamertopic openen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 20:36

Inderdaad verwarrend 2 Irissen! Dat is ook precies de reden waarom ik wel eens een andere naam gewild zo hebben.

Als je vegetariër bent kun je dat op een van de volgende lijsten gewoon melden/aankruisen.

Maakt mij niet uit waar het topic staat, als we maar gezellig kunnen kletsen =]

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 21:17

topic is al verplaatst dus hoeft geen huiskamer te worden en het wordt anders alleen maar verwarrender hahah :P

Je kan volgens mij door geven als je vegatarier bent, en het is altijd een soort buffet dus je kan zelf kiezen ;)

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 22:28

Naja buffet heb ik niet meegemaakt :P je eet gwn wat er ligt :P en als je vegetariër bent dan krijg je een vegetarisch maaltijdje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 23:00

Gister liep het hier storm! Nu is het redelijk rustig! We gaan toch niet vertellen dat we nu al zijn uitekletst?

Iris_10

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 23:28

Oké, gelukkig. Het schoot mij opeens te binnen, ik had er nog helemaal niet aan gedacht totdat mijn moeder mij riep voor het eten.

Ik ben nog niet uitgekletst hoor! Maar ik heb het echt enorm druk met school, volgende week komt de toetsweek eraan... :(

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 23:29

uitgekletst ik? wees daar maar niet bang voor :+
was alleen druk met school hahaha.

Ben aan het kijken of ik nu iets anders kan vinden om te gaan doen met beat van de zomer, moet toch wat :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 23:30

Haha, ik ben ook zeker druk hoor! Maar omdat het gister zo storm liep vond ik het nu zo rustig!

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 23:32

Haha ik snap je punt!
weten jullie mischien een leuke naam voor een paard dat begint met een W en een merrie is ?

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 23:33

Mijn moeder had ook al gezegd dat als ik niet naar die instructieweken kan, ik van haar naar iets anders opzoek mag gaan. :+: Probleem bij mij is dat er weinig 'trainingsweken' in de buurt zijn, en ik heb echt geen zin in een of ander pennyponykamp. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 23:35

Ik weet zo eigenlijk ook geen trainingskampen.... Al zullen die er vast wel zijn.

Namen ben ik echt neit goed in! Haha

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 23:39

Ik weet er eigenlijk ook niet zo snel eentje, misschien even internet afzoeken ? want er zijn inderdaad niet veel 'trainingskampen'...

Heehe ja ik ben er ook slecht in :P
het paard dat in aankoop is heet Wianne en mijn zus heet Wilanne :P en ik heb niet echt een goede band met mijn zus dus ik wilde liever dat ze een andere naam krijgt, maar ik moet nog ff kijken misschien houden we wel gewoon dit :)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 23:42

wake_up schreef:
Mijn moeder had ook al gezegd dat als ik niet naar die instructieweken kan, ik van haar naar iets anders opzoek mag gaan. :+: Probleem bij mij is dat er weinig 'trainingsweken' in de buurt zijn, en ik heb echt geen zin in een of ander pennyponykamp. :+

kan ik me voorstellen dat probleem heb ik ook!
Er zijn nog een paar hele dure in duitsland maar die zijn echt duur, mijn pa wil dat ik een eventing week ga doen in engeland maar dat vind ik ook weer zo wat :')

@Sabz ik ben echt verschrikkelijk met namen, die van mij heet oorspronkelijk Bimora maar gelukkig had haar vorige eigenaresse haar al omgedoopt tot Beat-it :+ mijn andere paard heet Tic Toc, daar krijg ik echt altijd commentaar op :D

ik ga trouwens slapen, moet morgen een hoop leren voor schule ;(

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 23:42

Duimen jullie trouwens morgen voor me mee? :')
Ik hoop echt dat ik een mailtje krijg met dat ik gewoon mee kan..
Kleine kans, maar ach, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. :+

Als ik niet mag dit jaar, weet ik trouwens niet eens of ik me wel voor volgend jaar ga opgeven..
Ben nu het gedoe met opgeven, fouten & alle stress & gedoe eromheen alweer zat. :+

Ik had eerst een of ander trainingskamp Groenrave gevonden ofzo,
maar dan heb je 1 uur les per dag en verder moet je maar uitzoeken wat je doet..
Lang niet zo leuk als het volle progamma van de KNHS dus.

Meisje van mn ponyclub die wel gaat bleek trouwens dikke heimwee te hebben. daardoor
was de vorig jaar al niet gegaan, echt sneu :(:)

Sabszz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 23:44

Haha okee ! ik ben ook echt heel slecht in namen hoor..
maarja anders dan laat ik het maar gewoon zoals het is :P

Slaap lekker!
ik ga ook lekker me nestje opzoeken :o

Ik ga zeker duimen voor je!

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 23:48

dankjewel :')

en slaap lekker iedereen die gaat slapen :+:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-11 23:51

Klinkt wel gaaf, eventingweek in Engeland! Maar is dat niet een heel gedoe? (met boos enz, maar misschien ook met vaccins ed?)

Ik hoop natuurlijk van harte dat je ook gewoon kunt!

Ik ga ook naar bed! ;)

salatiga1995

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 07:10

Heee ben ik weer!

Klinkt indd gaaf naar engeland, wil je dan ook je paard meenemen? Want dat is geloof ik een heel gedoe! Dan moet je rekening houden met inentingen en quarantaine (of hoe je dat ook mag schrijven xD)

Ik ben trouwens nog niet uitgekletst hoor! Bokt vond geloof ik dat ik uitgekletst was want ik mocht niet.meer reageren (die stomme 25 nuttige berichten regel :+)
maarja even meebabbelen bij informatief en ik mag me hier weer melden!:D

Heeft iemand hier trouwens ervaring met op het strand van noorswijk aan zee rijden? En het stallen van eeen pony voor een weekend vlakbij op zo'n manege?

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:41

Goeiemorgen allemaal :d

nee, met het rijden op het strans heb ik helaas geen ervaring. :)
Pffft. ikzit in de stress voor het mailtje van de KNHS. :+ heb nu wel een beetje
spijt, dat ikdus doodleuk had gezegd tegen dat meisje dat het niet klopte dat ze op de wachtlojst stond omdat ik later had opgegeven. Ikbedoel. anders had ik ni ook geen probleem gehad.. :+ maargoed. dit is wel eerlijker zo,
ze heeft tenslotte meer recht op die plaats dan ik..

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 10:42

Phoenix6 schreef:
Klinkt wel gaaf, eventingweek in Engeland! Maar is dat niet een heel gedoe? (met boos enz, maar misschien ook met vaccins ed?)

Ik hoop natuurlijk van harte dat je ook gewoon kunt!

Ik ga ook naar bed! ;)

ik ken enkele internationale eventingruiters, dan neem ik mijn paard niet mee maar rij ik gewoon paarden bij hun op stal.
Maar goed ik rij liever mijn eigen paarden hahaha :P

Echt weer een idee van mijn vader :')

demi_lover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:00

Waar geven jullie je op dan want ik had de paard en sport binnen gekregen gelijk ingevuld en op de post, nu is er dus een grote kans dat ik er niet bij zit! :(

wake_up

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:04

Op de site van de KNHS kon je het formulier donderdagochtend downloaden. dat heeft zo'n beetje iedereen gedaan, endat formulier gemaild of gefaxt. :)

Evony

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:12

beetje pech hebben idd :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-11 11:49

Met op het strand rijden heb ik ook geen ervaring. Zou ik nog wel erg graag een keer willen doen! Maar dan wel met m'n eigen, haha.

Maar Debbie, hebben ze je gezegd dat jij dan niet zou kunnen? Want eerst accepteren en daarna toch niet zou echt niet fair zijn..

Sarah, ooh wat leuk! Ik snap dat je liever met je eigenpaarden zou gaan. Maar wel gaaf dat je die mogelijkheid hebt! :)

Ik heb zojuist mail gehad van een vriendin van mij. Ze heeft de mogelijkheid gehad unieke kaarten te kunnen bestellen voor een avondlezing van Frans Lanting! (Ik heb toevallig gister een presentatie over hem gehouden). En ze heeft dus net een bevestiging gehad!! Super gaaf! Ik ben zo ontzetten blij!!