Dat is voor de echt die hards. Ik ga bij de dressuurmeuten!
heleenxx
Geplaatst: 14-02-11 00:07
Ik hou van de afwisseling Ik heb vorig jaar trouwens nog wel een les bij Loes mee mogen rijden met Olivier. Tenslotte ben ik ook af en toe dressuurprikker
Venthe
Geplaatst: 14-02-11 08:40
@ambre, als je dit jaar weer van plan bent roep me dan ff dan ga ik met je mee Volgens mij moet jij in een deuk hebben gelegen die avond
Dan heb je nog heel even voor je ook bij de oude vellen hoort
Venthe
Geplaatst: 14-02-11 19:04
Ik hoor bij de guppies
Zucchero
Geplaatst: 14-02-11 19:13
Venthe schreef:
Ik hoor bij de guppies
Dan nemen wij oude vellen (snik) wel een handdoekje voor jou mee
Succubi
Geplaatst: 14-02-11 19:57
Qua leeftijd val ik wel in de middenmoot (misschien bij de iets oudere?). Maar qua lijf val ik bij de oude vellen hoor. Met mijn reuma en alle andere aandoeningen piept en kraakt het bij het leven .
Leuk dat je erbij zit Ambre!
Nou, ik heb vandaag maar eens het bos onveilig gemaakt en begonnen met conditie opbouwend werk (meer voor mezelf denk ik dan voor m'n pony ).
Jij een oud vel me jong lijf. Ik een jong vel met oud lijf... Ik denk dat jij het een stuk beter doet (Máár, dat maakt de cross en de pret er niet minder om hoor! Ik ben nog jong in het koppie en ook al kraken de knieën, mijn oren horen het toch niet van het suizen van de wind langs m'n cap )
Nee, dat ga ik dus als oud vel zijnde zeker niet doen! Gewoon eerst braaf je klussen doen en daarna mag je pas wat leuks doen! Later als je groot bent zul je er blij om zijn ik kan het weten want ik ben een lekker oud velletje
@Venthe: Geen proefielwerkstuk, geen instructieweek ben ik bang
heleenxx
Geplaatst: 14-02-11 23:30
Hoe zit het eigenlijk met de shirtjes etc? Doen jullie daar nog aan mee? Ik zit eraan te denken 1 of 2 shirtjes te bestellen. De trui vind ik niet helemaal mijn ding.