Jaa open bootje! hebben wij ook gedaan is leuk hoor!.. Ontdek je dingen van Middelburg die je nooit hebt geweten! Weet niet wat het voor prijs was hoor! Rondje langs de paarden is ook leuk maar misschien redden we dat niet in 1 middag?
Wietsje92
Geplaatst: 19-01-11 21:21
Even gekeken, het zijn inderdaad van die open bootjes Maar is pas vanaf april!
Oow dat is jammer.. Mijn vriend heb nog wel een speedboot maar dat is 6/8 persoons.. dusja helaas.. En ik weet ook niet of die er dan al inligt eigenlijk!
Wietsje92
Geplaatst: 19-01-11 21:27
Dan maakt ie er maar een 20 persoonsboot van, moet lukken toch Gaat nog sneller dan zo'n rondvaartboot ook
Allemaal een rubberbootje en een motor erachter! ik weet niet of dat goed komt.. Misschien in elk bootje een leuke mannelijke kapitein haha Speedboot gaat echt hard ongeveer 70 km op het water..!
nou ersiel mijn vader is ook enorm zeeziek maar die is ook meegeweest en die vond het hartstikke leuk en die is heeft zich geen 1 keer ziek gevoeld.. Voordeel is dat die boot door het water snijd en niet op en neer gaat en zo!
Ik heb ook nergens last van, ben overal voor in.. Alleen vind ik een rondrit langs de paarden met 25 man ofzo niet echt een geweldig plan. Denk dat ze ons al zien aankomen bij ons op stal
Lange Jan beklimmen doe ik niet meer, een keer gedaan omdat ik moest controleren of de deuren terug op slot waren (was arrangement via m'n werk)... Toen ik terug beneden was kón ik niet eens normaal meer lopen, laat staan autorijden, want had last van een been wat niet meer stopte met trillen (ja oké, niks gewend, maar toch)
Letizia
Geplaatst: 20-01-11 21:13
Mietje
Ntlie_
Geplaatst: 20-01-11 21:13
Lange Jan beklimmen heb ik nog wel eens met m'n stageklasje gedaan, wat een succes... Hoeft voor mij ook niet meer..
Sieltjuh
Geplaatst: 20-01-11 21:14
Dat vertik ik ook. Ik vond de duin bij Westenschouwen al verschrikkelijk