M_D_H schreef:Sence schreef:Love and other drugs
no thanks
Niet?
met je kinderlokker-imago had ik juist wel verwacht dat drugs je zouden trekken!(je hebt hem al gezien toch?
) Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

en dan bespaar je zo;n 30 euro uit dan als je uit eten gaat.. en vind dat zelf ook wel fijn ivm ap
maar daar kunnen we gewoon met z'n allen rekening mee houden toch?
samen met drinken dat jullie graag drinken en wat lekkers!

xDramaQueen schreef:
aanwezig:
Kelly
Romana (onder voorbehoud)
slapers:
Kelly
drank:
Kelly - taksi
Romana - rood wijntje (liefst merlot) bij het eten, verder alleen water en thee, eventueel sapje
eten:
Kelly - ik eet alles
Romana - alles m.u.v. schelp- en schaaldieren, courgette, aubergine, prei, grote stukken ui, zuurkool, hutspot, hachee (haha evengoed nog een hele lijst)
M_D_H schreef:
aanwezig:
Kelly
Desiree
Lisa
slapers:
Kelly
Desiree
Lisa (onder voorbehoud)
drank:
Kelly - taksi
Desiree- cola light, Safari Jus, Bacardi ras, njaa na genoeg alles dus
Romana - rood wijntje (liefst merlot) bij het eten, verder alleen water en thee, eventueel sapje
Lisa - Fanta, Thee, Sap, Cassis, Witte droge wijn
eten:
Kelly - ik eet alles
Desiree- vlees: alles. Vis: alleen zalm. Groente: lastigrijst: liever niet aardappels: lekker
Romana - alles m.u.v. schelp- en schaaldieren, courgette, aubergine, prei, grote stukken ui, zuurkool, hutspot, hachee (haha evengoed nog een hele lijst )
Lisa - Zo goed als alles m.u.v.Schelpdieren & Vis: alleen zalm of tonijn

Liesurt schreef:M_D_H schreef:
aanwezig:
Kelly
Desiree
Lisa
Fenna
slapers:
Kelly
Desiree
Lisa (onder voorbehoud)
Fenna >> misschien
drank:
Kelly - taksi
Fenna - alles? Cola light, sap, alles wat lekker fruitig smaakt (fanta en sprite vind ik wel erg fake op dat gebied, iets te chemisch), energy drank (gemixt ook heerlijk), zuivel drankjes (
), wijn vind ik alleen lekker alstie echt goed is en alleen bij het eten, bier, BAILEYS (hahaha, met ijs
), quaranta très
, sterke drank to mix ik vind alles prima... Doe maar iets
eten:
Kelly - ik eet alles
Desiree- vlees: alles. Vis: alleen zalm. Groente: lastigrijst: liever niet aardappels: lekker
Romana - alles m.u.v. schelp- en schaaldieren, courgette, aubergine, prei, grote stukken ui, zuurkool, hutspot, hachee (haha evengoed nog een hele lijst )
Fenna - eet geen vlees, wel vis. Lust eigk alles behalve ranzige oudhollandse groente, koolrabi enzo *huiver*, en verder lust ik echt geen broccoli.
Jaimyliefje schreef:
aanwezig:
Kelly
Desiree
Lisa
Fenna
Lotte (onder voorbehoud)
slapers:
Kelly
Desiree
Lisa (onder voorbehoud)
Fenna >> misschien
drank:
Kelly - taksi
Fenna - alles? Cola light, sap, alles wat lekker fruitig smaakt (fanta en sprite vind ik wel erg fake op dat gebied, iets te chemisch), energy drank (gemixt ook heerlijk), zuivel drankjes (
), wijn vind ik alleen lekker alstie echt goed is en alleen bij het eten, bier, BAILEYS (hahaha, met ijs
), quaranta très
, sterke drank to mix ik vind alles prima... Doe maar iets
Lotte: Ik ben niet zo moeilijk met drinken!
eten:
Kelly - ik eet alles
Fenna - eet geen vlees, wel vis. Lust eigk alles behalve ranzige oudhollandse groente, koolrabi enzo *huiver*, en verder lust ik echt geen broccoli.
Lotte - eet sowieso geen vis.. en alles wat hierboven genoemd wordt lust ik ook niet haha