Hennie woont in Eindhoven en Jacq in Helmond. Hmm. Dan is het voor Hennie en Jacq weer ver reizen Mijn ouders willen me ook gewoon brengen en halen + paard. Maar dan moet het ook niet ver zijn. Ik denk niet langer dan een uur rijden.
ik mag sowieso wel, mar ik kan het pas vragen als we weten wanneer of we dan nik sop de planning hebben staan, maar mijn ouders zeiden dat ik altijd wel mocht, maar dat ze wel om de zoveel tijd bellen of het nog goed gaat, en of er niks gebeurt is
We kunnen ook een keertje (naast die buitenrit of wat we ook gaan doen) gewoon naar een stad gaan en daar een beejte rondlopen en shoppen met degenen die willen
ligt eraan wat we gaan doen, als we gaan shoppen dan wel wat dat kan ik in ehv ook en daar ben ik binnen 10 minuten. maar buitenrit vind ik neit erg! als het maar neit te duur wordt.
haha Vanaf Eindhoven is Amsterdam met de auto een uur ofzo. Met de trein is dat dan toch ook zoiets?
UMayDream
Geplaatst: 26-01-11 19:39
Ik denk het ook, iets wat dan een beetje boven Amsterdam ligt zou dan wel handig zijn voor mij Is iedereen het er mee eens dat het een buitenrit wordt ?