Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Breghje schreef:Moooooi! De planning was dat ik ook ergens door AM opgepikt zou worden bij één of ander carpoolpunt, maar dat zal hem nu niet meer worden denk, tuut vol?
anshrop schreef:Breghje schreef:Moooooi! De planning was dat ik ook ergens door AM opgepikt zou worden bij één of ander carpoolpunt, maar dat zal hem nu niet meer worden denk, tuut vol?
nouwwwwwwwwwwwwww, skatje, dat was onderweg naar fieke voor die meeting weetu nog, maar als ik jou ergens bij utreggg op moet pikken, it's just me and miss do hoor!
carolalisa schreef:Breghje schreef:Jij gaat van rechts naar links Carool, ik kom van benee af... dus tenzij je heeeul ver om wil rijden heb ik mooi niks aan je...
kom jij een beetje naar mij kom ik een beetje naar joudumpen we jou zoefje ergens en dan mag jij bij mij in de toyoot.
MyWishMax schreef:Ik heb ook niet zoveel geld dat ik 55 euro kan missen en da nog eten. Gelukkig lief vriendje die voorschiet en kan ik met Fiek meerijden! Fiek wil je daar nog iets voor hebben?
dolor schreef:anshrop schreef:ik ook, doe ik s ochtends ninny, en dan effe douchen, en dan naar do-tje, dot-je , mag ik dan wel even jouw kot zien?
ja hoor die mag je zien. mocht de huisbaas naar beneden komen zeggen we wel even dat je me tante bent