Ja... ziekenhuisopnames, daar moet je maar net geluk mee hebben! Ik had dus écht geluk! Ze hadden mij verteld dat ik nog wel 3 maanden moest wachten.. en na 1 maand werd ik gebeld dat ik over 1,5 week opgenomen kon worden! Nou dat is ook wel heftig hoor! Dan gaat alles opeens zo snel!
Wow, dat is opeens snel zeg... Wat ontzettend spannend! Staat het nu echt vast, of kan het nog veranderen als er bijv. iets van een "dringend geval" tussendoor komt?
Dat had een vriendin van mij namelijk, die moest een half jaar op een operatie wachten, na een half jaar was ze nog niet gebeld, dus zelf bellen, uiteraard van het kastje naar de muur, maar uiteindelijk werd er een datum afgesproken, de tijd zou ze nog te horen krijgen (lijkt me ook al irritant). Toen opeens een week voor de opratie ofzo, kreeg ze te horen dat er een dringender geval tussendoor kwam, dus dat de datum weer verzet werd. Word je toch gek van!
Nee hoor, die wordt gewoon volgende week dinsdag wakker, met een veeeeel kleinere maag en helemaal klaar voor dr nieuwe leven. Tenminste ik denk dat ik die dag me niet zo geweldig zal voelen, maar de dagen erna dan.