Ik ben niet van de partij, zie het niet zitten om na een dag slenteren nog zo'n stuk naar huis te rijden! Ik wacht even af wanneer de meeting bij Steph is!
De Vlindertuin en het tropische deel (kroko's e.d.) is overdekt. De leeuwen en andere van dat soort dieren kun je zowel binnen als buiten zien. Buiten door gaas binnen door glas. Ook de haaien en zo zijn binnen en daar ben ik al heel lang niet geweest.
De data's die kunnen zijn: Het weekend van 17 sept, zat 18 sept of zon 19 sept Het weekend van 24 sept, zat 25 sept of zon 26 sept. Het weekend van 1 oktober, dus zaterdag 2 okt of zondag 3 okt. Het weekend van 8 okt, zaterdag de 9e of zondag de 10e Het weekend van de 29e,zat 30 okt of zon 31 okt.
De andere weekenden in okt gaat me niet lukken, daar wij het weekend van de 17e de sterfdag van mijn oma gaan herdenken en het weekend van de 22e okt gaat me ook niet lukken, daar mijn mams de 24e 50 wordt en dit de 23e al gaat vieren en wij blijven dan slapen bij hun.
Ik denk niet dat we het met het weer gaan treffen voor een bbq in sept of okt. Ik weet dat er in Hardenberg een pannenkoekenhuis zit, er zit in Hardenberg een wok inn waar je in het weekend voor 27,50 onbeperkt kunt eten en drinken voor 2 uur lang. We kunnen eventueel gourmetten bij ons thuis kortom er is van alles mogelijk!
Het weekend van 17 sept, zat 18 sept of zon 19 sept Het weekend van 24 sept, zat 25 sept of zon 26 sept. Het weekend van 1 oktober, dus zaterdag 2 okt of zondag 3 okt.: Mandy Het weekend van 8 okt, zaterdag de 9e of zondag de 10e: Mandy Het weekend van de 29e,zat 30 okt of zon 31 okt.: Mandy
Yolien
Geplaatst: 06-09-10 13:15
Het weekend van 17 sept, zat 18 sept of zon 19 sept Het weekend van 24 sept, zat 25 sept of zon 26 sept. Het weekend van 1 oktober, dus zaterdag 2 okt of zondag 3 okt.: Mandy Het weekend van 8 okt, zaterdag de 9e of zondag de 10e: Mandy, Jolien Het weekend van de 29e,zat 30 okt of zon 31 okt.: Mandy, Jolien
Ik kom onder voorbehoud, weet het nog niet zeker, omdat het voor mij echt een rit van ruim 2 uur is. Daarbij zijn we bezig met de najaarsplanning van de wedstrijden en hopelijk zitten er nog een paar mooie internationale wedstrijden in het verschiet.
Het weekend van 17 sept, zat 18 sept of zon 19 sept Het weekend van 24 sept, zat 25 sept of zon 26 sept.: Sanne Het weekend van 1 oktober, dus zaterdag 2 okt of zondag 3 okt.: Mandy, Sanne Het weekend van 8 okt, zaterdag de 9e of zondag de 10e: Mandy, Jolien Het weekend van de 29e,zat 30 okt of zon 31 okt.: Mandy, Jolien, Sanne
De eerst genoemde data heb ik al iets. 2e weekend hebben we feest van mijn moeder, omdat ze 50 jaar wordt.
En vanaf okt ga ik liever niet..... Maar dat begrijpen jullie wel toch??
Hilda79
Geplaatst: 06-09-10 20:46
Het weekend van 17 sept, zat 18 sept of zon 19 sept Het weekend van 24 sept, zat 25 sept of zon 26 sept.: Sanne Het weekend van 1 oktober, dus zaterdag 2 okt of zondag 3 okt.: Mandy, Sanne, Hilda (zit ik al in de buurt) Het weekend van 8 okt, zaterdag de 9e of zondag de 10e: Mandy, Jolien Het weekend van de 29e,zat 30 okt of zon 31 okt.: Mandy, Jolien, Sanne, Hilda (neem ik de restjes gebak mee van mijn verjaardag)
Eind september is schoonmoeder jarig, ik ga ff informeren welke dag dat precies is.
Hilda79
Geplaatst: 07-09-10 15:11
Het weekend van 17 sept, zat 18 sept of zon 19 sept.: Angelique Het weekend van 24 sept, zat 25 sept of zon 26 sept.: Sanne, Angelique Het weekend van 1 oktober, dus zaterdag 2 okt of zondag 3 okt.: Mandy, Sanne, Hilda, Angelique Het weekend van 8 okt, zaterdag de 9e of zondag de 10e: Mandy, Jolien, Hilda Het weekend van de 29e,zat 30 okt of zon 31 okt.: Mandy, Jolien, Sanne, Hilda (neem ik de restjes gebak mee van mijn verjaardag), Angelique
Dit lijstje graag copieren en aanvullen dan kunnen we precies zien wie wanneer kan.
Het weekend van 17 sept, zat 18 sept of zon 19 sept.: Angelique Het weekend van 24 sept, zat 25 sept of zon 26 sept.: Sanne, Angelique Het weekend van 1 oktober, dus zaterdag 2 okt of zondag 3 okt.: Mandy, Sanne, Hilda, Angelique, Laura Het weekend van 8 okt, zaterdag de 9e of zondag de 10e: Mandy, Jolien, Hilda, Laura Het weekend van de 29e,zat 30 okt of zon 31 okt.: Mandy, Jolien, Sanne, Hilda (neem ik de restjes gebak mee van mijn verjaardag), Angelique