Joycebunny schreef:amber danku om mij er nie op te zette & NO WAY GEEN BOBLAND! pretparkenfobie..Ocharme Huh? Sorry!!! Kzal u erbij zetten Pff, ik kan niks goed doen Stoute Laptop!
wie?- lies- Pussy- Amber- Amy- JOYCEwanneer?-18 augustuswaar?- antwerpen- Brugge- Leuven- Bobbejaanland - zee
wie?- lies- Pussy- Bunny- Amber- Amywanneer?-18 augustuswaar?- antwerpen- Brugge- Leuven- BOBBEJAANLAND!!!! - de zeevoor mij is 't echt eender wat we doen zolang het ni te veel gaat kosten want anders moet ik er al een beetje verjaardagsgeld aan hangen [/quote]
DE EFTELING Ma das in Nederland dus da wordt niks Oké, euhm, zet allemaal is u top 3 van naar waar ge wilt gaan:1: De zee2: Bobbejaanland3: Leuven
geen bobland, dan wordk ziek vorige dak daar ging meete me topic van bokt, zag ik vlak na et ete kots ligge en wask ziek voor heel de middag
haha kvind kermisse echt geweldig in de rappe rups gast, ik ga strijk omda mijn zij tegen die rand geduwd wordt
wie?- lies- Pussy- Bunny- Amber- Amy- Anouk wanneer?-18 augustuswaar?- antwerpen- Brugge- Leuven- BOBBEJAANLAND!!!!- de zee- Gent ofc
We gaan gewoon allemaal naar....LIES.En we brengen liters Ice tea mee en en en en en ..ik wiln koekje.