Ik vind t ook super Mo! Want idd eerst was het een weekend, toen een nachtje en nu alleen een dag, dus wil er wel optimaal van genieten Ik ben ook niet zo'n held met autorijden in het donker, maar t wordt nu pas rond half 11 donkerder dus dat is mooi!
Goed gezellig ! Gaan we lekker met zijn 3en daarna nog na genieten
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-10 13:40
Goed plan!! En dan rijden we rond 21.00 uur richting huis.
Veroon, wij hebben nog wel contact of we het carpoolen kunnen regelen of niet. Denk bij nader inzien dat Utrecht erg uit de richting ligt aangezien ik direct de A1 op knal en dan mooi zo aanvlieg voor Kootwijkerbroek.
We PB-en nog wel even oke?
bianca78
Geplaatst: 15-06-10 14:35
Nee ben er niet met eten bij helaas..
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 15-06-10 19:39
Jammer Bianc.
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 29-06-10 09:31
Nog 1,5 week meiden! Als het dit weer is dan vallen we van warmte van de wagen af
ik heb er ook zin innnnnnnnn! Alleen dat takkestuk rijden dan niet maar ach..... Idd nog maar even, leuk leuk leuk!
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 01-07-10 14:52
Gewoon een goede cd opzetten Peet. Komt helemaal goed! En op de terugweg ben je blij dat je ons weer achter kunt laten en geniet van je van de rust
Monique1985
Geplaatst: 03-07-10 22:27
Meiden ik denk niet dat ik mee ga met mennen, want mijn bekken laten mij echt behoorlijk in de steek! Bernard wil ook niet dat ik mee ga, want hij zegt heb liever dat je nog een beetje kan lopen dan helemaal niet! Jessica wij hoeven ons geld niet terug hoor. Maargoed wil wel graag mee, dus zat te denken als ik nu halverwege de dag kom ofzo? Ergens waar jullie een stop hebben voor een lunch dat ik daar wacht? Of dat ik om 16:00 uur kom? Of wat vinden jullie?
peetje82
Geplaatst: 04-07-10 08:47
JAmmer mo, maar ik snap het wel hoor! Je hebt gewoon gelijk. Mss kun je gewoon mee lunchen dan!
ZIjn er nog "gereserveerde" plekken over dan nu?
Mn zus heeft die mensen van onder de kastanje gezien op menwedstrijd en heeft hun al lachend gewaarschuwd voor n stel bokkers die komen, die denken nu vast dat we van die penny's zijn
Maar zat vannacht te bedenken kan ik niet met een rustige rit mee ofzo over de weg? Of is dat ook niet wat. Ach anders kom ik gewoon met de lunch!
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-10 12:06
Rot Mo. Wel jammer hoor! Volgens mij lopen er allemaal tinkers voor de wagens daar. Of het echt een ´wilde´ rit wordt..........denk het niet echt hoor. Ik bedoel, veiligheid etc staan toch voorop. Geen idee of we met 1 of 2 wagens gaan, zal het eens vragen, maar dan gaat 1 wagen toch gewoon wat relaxter dan de ander? Maakt mij niet uit hoor.
Alles is gereserveerd en ik heb ook een ´overeenkomst´ moeten tekenen. Hoe l ullig dan ook je moet wel betalen voor je plaats. Je moet dus nog 30 euro betalen. Helaas........ Ik kan nog wel even vragen of ze een uitzondering willen maken, maar ik durf daar niks over te zeggen.
Ik zal haar wel even mailen hoe en wat oke?
BTW, de lunch........denk niet dat je daar met een auto kan komen. We gaan tenslotte het bos in en ze nemen de lunch mee, durf dus niet te zeggen of je die plek met een auto kan bereiken.
Jessica wij hoeven het geld niet terug hoor! Zei dat gelijk al... Geef ze groot gelijk! Maar als het een rustige rit word vind ik het goed, maar al dat gehobbel door het bos lijkt mij niet bevordelijk voor mijn bekken..
Dimple
Geplaatst door de TopicStarter: 04-07-10 15:17
Oke Mo, maar wel zonde van je geld hoor. Want 60 euro is niet niks. Dus ik zal morgen meteen even bellen om te vragen wat de mogelijkheden zijn. Dan doe ik met jou wel de relaxte rit Je moet wel heel blijven hoor!
Ik laat het wel even weten wanneer ik wat meer weet.
Jessica is goed en anders kom ik gewoon wat later en jammer dan van het geld! Heb liever een goed lijf dan die 60 euro! Vannacht maar weer beseft
peetje82
Geplaatst: 05-07-10 09:54
mogguh meiden!
Mo, je moet gewoon kijken, als je hub ook al geen voorstander is....... Je lijf geeft aan de het niet gaat, dus dat moet je wel in acht nemen. Beter n goed lijf dan met n stel pennybokkers op de wagen!
Heb er onwijs veel zin in!
Mss dat mn ouders ook meerijden en daar hun plan trekken, leek hun wel leuk n dagje Veluwe! Waar zitten er precies, dat wilde mn ouwe heer weten!