Siet, wil je trouwens van te voren al vergoeding voor eten etc of verrekenen we dat achteraf? Weet niet of we met zijn allen om boodschappen gaan ofzo of dat je dat van tevoren al doet?
Dat verrekenen we wel dat weekend.. Ik hoef alleen vergoeding voor de BBQ.. Of zullen we toch gourmetten, aangezien het zo lekker wisselvallig word deze week.. Gourmetten kan ook buiten..
Ik heb er in ieder geval veel zin in, even een weekendje er tussenuit. Heb een wreed drukke week deze week. Wil in Friesland ff relaxen.. lees: zon, lekker eten, drinken, beetje chillen etc etc..
Sita, wat we je verschuldigd zijn aan , geef maar door!
Ohja, ik slaap dan op een luchtbed, dat heb jij he? (ff dubbelcheck hoor , just for sure ) Ik neem slaapzak mee (of lakentje ivm warmte) en kussens met sloop etc.
Voor de mensen die iets van drank etc. mee zouden nemen, ik heb van afgelopen weekend nog 2 flessen zoete rose en 1 fles rode wijn over.. Ook nog een fles vruchtenwijn, maar die staat al open dus weet niet of dat dan nog goed zal zijn.. Dus dat hoeven jullie niet mee te nemen..
Omg ik vrees zomaar dat zoiets niet meer in de auto gaat passen
Sita_
Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-10 20:16
Een kippenstapelbed? Wat is dat?
In de bedstedes zitten trouwens klamboe achtige gordijntjes! Dus daar maak je de minste kans om geprikt te worden.. Verder houd ik de deuren maar dicht om zo min mogelijk ongedierte binnen te laten..