[besloten] VPTB meeting 2

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

benangelique

Re: [besloten] VPTB meeting 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-06-10 21:29

geen pannenkoeken... het restaurant was afgeladen :(
toen hebben we op het terras ernaast patatjes + sateetjes of kroketten gegeten. ook lekker, maar niet zo lekker als die pannenkoeken waar we ons op hadden verheugd!

gelukkig was er een ECHTE goedmaker: Sandra, hub en hun knappe ventje SVEN kwamen zomaar langs! francis zat in het complot, wat een verrassing!

ennen nathazz, sorry nog he, ik ben echt zo dom. hoop niet dat ik je gekwetst heb...

Malima

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 23:34

Ik ben weer veilig thuis, met precies 550 km op de teller, hihi van vandaag. :D was om 23.00 uur thuis, even met Max gespeeld, want nadat ik bij Steph wegreed heeft hij niet meer geslapen, en toen lekker op bedje. Nu ga ik zelf ook lekker op bedje!

Enne qua eten, tja gezond kan ook he :D hihi :D Maar was ook lekker hoor angelique ;)

Nathazzz

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 01:13

Meiden, wat jammer dat het pannekoekenrestaurant vol was maar patatjes zijn ook lekker!

En wat leuk dat Sandra langs was gekomen! LEUK! Jammer dat we dat gemist hebben!

En Angelique, is geen probleem hoor! Kan het hebben van jouw!

Concert was toppie! Zijn net terug! Nikki (Winnares Idols), Jeroen van der Boom, Edsilia Rombley en Xander de Buisonje zijn geweest en ze waren allemaal steengoed!

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 09:20

Mooi Natazz dat het allemaal top was!

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 10:55

Ik vond het erg gezellig dames!!!

Jammer we Sandra hub en Sven gemist hebben.....

Enne ba bedankt voor de uitleg de maxi cosie staat nu zoals het hoort op de wagen :D

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 11:21

Hey dames, wij waren om half 11 thuis. Ben total loss, mijn bekken doen sinds een aantal dagen weer verrekte pijn en gister avond was het helemaal ellende. Mytens ik had ook zo ineens last van de kip sate, was ineens aan de race. Ga nu weer afsluiten want zoals de weerberichten zeggen is dit de laatste dag dat we kunnen genieten van het mooie weer!

benangelique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-06-10 11:36

ziek van het eten geweest dames? dat is niet best! ikke gelukkig nergens last van!
balen van je bekken weer steph. gisteren natuurlijk ook niet ideaal met zitten op de grond en toch relatief veel staan.

gelukkig maar nathazz! fijn dat het concert goed was. Jeroen en Edsilia kunnen zingen he?

mandy, wat een kilometers zeg! kan me voorstellen dat je kapot was toen je uiteindelijk thuis was.

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:12

Ja jij dus ook Steph,,,ik kreeg er in de auto al last van pfff.

Cloë die koek was echt heerlijk, hier nog een fan thuis. Kan ik een doos met die koeken ergens bestellen? Wij zijn nogal van koek bij de thee deze koek is echt verslavend!

Ik vond het ook gezellig, fijn plekje om zo ff lekker te kletsen zeg! En Tessa vond het ook erg gezellig volgens mij, ze was in ieder geval erg lief!

Natazz volgens mij was jij behoorlijk wat afgevallen ofniet?!

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:14

Kan wel een keer koeken voor je regelen hoor!
Alleen het handigst is om ze ingevroren te bewaren dan zijn ze negen maanden goed!

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:19

Oké top, ik hoor het wel als het kan. Ik vind ze super!
Hubby zit nu een browny op te eten:)

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:37

We draaien ze elke week, alleen moeten we dan ff een keer kijken hoe we dat gaan doen want als ik ze via de post stuur zijn ze ontdooid :+

Steph86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 20:53

Mytens, ja ik had er ook goed last van! Vreselijke buikkramp en heb bijna de hele nacht op de wc gezeten. Chloë, hier vielen de browny's ook erg goed in de smaak! Ba, op het moment gaat alleen lopen me redelijk goed af, staan, liggen en zitten doet me zo'n pijn dat ik zo uit het niets begin te huilen :o

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 21:36

chloek schreef:
We draaien ze elke week, alleen moeten we dan ff een keer kijken hoe we dat gaan doen want als ik ze via de post stuur zijn ze ontdooid :+

hoeveel zitten er in een doos en hoe lang zijn ze buiten de koeling houdbaar ( :9 :D misschien dooreten dan maar schoonzus en schoonmoeder zijn ook koek/chocolade verslaafd).

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-10 09:24

Inderdaad de koeken waren heerlijk! Ik heb er thuis ook nog meerdere mensen blij mee kunnen maken.

Wat een helse rit heb ik naar huis gehad zeg!
Op de N11 ging het nog wel, maar daarna moesten we ritsen, invoegen en weer ritsen.
Dikke file dus. Daarna de omleiding over de A27 nog gehad, dus in plaats van 1 uur en 38 minuten heb ik er 2 uur en 23 minuten overgedaan.
Helemaal gaar dus. Achteraf een geluk bij een ongeluk dat mijn zusje een dag later thuis kwam, want het was bijna niet de moeite geweest om nog naar mijn ouders te gaan.
Heb nog wel even op het terras gezeten en daarna naar bed. Helemaal geen last gehad van de sate eigenlijk. Wel balen voor jullie dat het niet goed gevallen is.

Ik vond het wederom een erg leuke middag, heerlijk genoten van de zon, de matcho’s op ski’s en de mutsies op ski’s.
Sandra, wat leuk dat je er was! Ik vond het zo’n leuke verassing! Helemaal super! (heb nog wel aan jullie moeten denken toen ik daar in de file stond, ik hoopte zo dat jullie daar niet in zouden staan…..)

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 12:09

Is er nog iemand die foto's heeft gemaakt?
Of was alleen Natazz er met camera?

pantuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 12:09

Ik had hem bij alleen geen foto´s meer gemaakt eigenlijk :o

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 12:15

ja hu hu

Clau1981

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 15:27

sorry, ik had hem ook bij me, maar heb geen foto's gemaakt. durfde ik niet zo goed. omdat men vaak niet op de foto wil

PieterBel

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-10 19:13

Ik had mijn camera bij me en opgeladen (speciaal gedaan) maar fotokaartje zat nog in de laptop thuis..

Yolien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-06-10 10:36

ja hu hu, :P