kan kan ik niet. moet weekend (24 uur) vasten. om geld op te halen voor een opvang voor dakloze mensen! word wel gezellig. Maar dat is dus dit weekend.
Okee ;p dat is wel jammer ik weet het niet denk het niet want het is al zo snel.. en geen vervoer
Shanedow
Geplaatst: 24-03-10 22:04
Haha het is ook geen ekte ekte meeting . is meer tja uit de racties dat meerdere gaan ontstaan . Maaree jammer dat je alsnog niet kan marieke, die daklozen kunnen op je rekenen . Zijn laatst met school naar zo een daklozencentrum geweest enigste wat we zagen was spuiten slikken en dealen en enigste wat we roken was de gigantischheftige lucht van wiet en hasj !
Ja snap dat je niet zo 1 2 3 een taxi hebt geregeld voor zaterdag . jammmer maarja is niet anders
Ik kan me 1 april al opgeven en jij in juni ( omdat je natuurlijk niet lid bent ) maar dan gaan we er s'morgens vroeg heen als het open gaat ( moeder zit ook in bestuur ) en dan opgeven . Want het is altijd al in een ochtend vol
Marieke1495
Geplaatst door de TopicStarter: 25-03-10 20:09
_Dieuwke schreef:
Ik kan me 1 april al opgeven en jij in juni ( omdat je natuurlijk niet lid bent ) maar dan gaan we er s'morgens vroeg heen als het open gaat ( moeder zit ook in bestuur ) en dan opgeven . Want het is altijd al in een ochtend vol