Naar Almere met OV chip inclusief reductie is maar 70 cent .
Oh dat wordt wel een beetje duur voor mij als ik ook langs Almere ga, dat is dan almere centrum (?) en langs weesp zou wel kunnen eventueel, dan moet ik dat even vragen aan mijn moeder of het goed is!
Okee dus Lisa en Mich komen langs Utrecht? Dat zou ook fijn zijn! Want dan kan ik alleen/zet mijn moeder me af in utrecht en verder met jullie! .
Ja ik betaal ook alles altijd HOOR . Haha nee adam was natuurlijk gratis. Maar 40 procent over dertig euro is euh denk denkt nog maar 18 dan toch? Oh is het voor iedereen 40 procent korting? Oh trouwens als ik dan over utrecht ga neem ik een retourtje utrecht egwoon of op me moeders korting kan ik dan nog, en dan kan ik met jullie mee op jullie kaart toch? daar mag je toch iemand anders korting mee geven (dat ik zelf betaal maar ej snapt wel)? Mijn moeder vindt het trouwens goed . Emma ik weet nog niet over Weesp of ze dat goed vindt maar als jij het anders eerst thuis vraagt of jij uberhaubt mag dan kan ik altijd nog kijken of ik via Weesp kan!
Ik heb 40% en kan misschien nog een kaart voor iemand regelen! Maartje heeft OV dus 40% (toch?) en Mich dan ook. Verder hebben alle CJP pasgangers 40% als die nog niet op is
Oh aha! Dan is het wel poedersuiker ja, alleen er is binnekort echt geen dag waarop ik en veel andere middelbare scholieren wel kunnen dat er ook kroting/gratis is!