Buitenrit Drunense Duinen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Buitenrit Drunense Duinen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 20:53

Ik wil na mijn examens heel graag een keer mee Djulita! Alleen ik moet dan wel een paardje huren denk ik, maar misschien kan ik Grettja wel meenemen.

En straks als de veulens geboren zijn en ouder zijn willen Olga88@bokt en ik samen graag een keer mee met Linda en Tamara!

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 21:07

Leuk! :D

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 21:39

Kelly: Het leuke was: dat bruintje van Elvira heeft dezelfde opa als Sam! Ergens herkende ik bepaalde schrikreacties ook wel van hem die Sam ook kan. Maar het was maar goed dat Sam mee was. Sam mocht een paar keer het voortouw nemen, omdat het trio niet verder durfde en ook het water werd als eerste betreden door Sam! :D

Het was een superleuk uitje! Ga je volgende keer ook mee? In juni willen we nog een keer...

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-10 23:53

Ik ben volgende keer zeker weer van de partij (als we vervoer hebben)

Das mijn nieuwe bijrijpaardje kelly echt een tof ding :P

Nog bedankt voor het natte pak :P naja vond het niet erg was lekker weer. ben ook erg benieuwd naar de foto's die de boxer club van ons gemaakt hebben haha.

Het was weer een geslaagde rit!!!!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-10 23:53

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 00:08

ik heb de foto's al ontvangen, zitten een paar mooie actiefoto's bij:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

in totaal 12 dus laat maar weten als je er meer wilt elvira

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 16:10

idefix4 schreef:
Kelly: Het leuke was: dat bruintje van Elvira heeft dezelfde opa als Sam! Ergens herkende ik bepaalde schrikreacties ook wel van hem die Sam ook kan. Maar het was maar goed dat Sam mee was. Sam mocht een paar keer het voortouw nemen, omdat het trio niet verder durfde en ook het water werd als eerste betreden door Sam! :D

Het was een superleuk uitje! Ga je volgende keer ook mee? In juni willen we nog een keer...

Hahaha Sam was de sjaak dus. Stoer paard ;).

Wil aan Antje vragen of ze eens met mij en Ziya wil oefenen, daar zijn we wel eens aan toe denk ik (zul je zien dat het enorm de mist ingaat nu ik dit gezegd heb, haha := ). Als Ziya dan te druk blijkt, heb ik altijd het veteranenpaard nog hè ;).
Zal ook eens bij Hebe verzoekje neerleggen :j , heb onwijs veel zin om eens iets anders te zien dan de bak.

@Elvira: Ziet er inderdaad uit als een heel leuk paard joh, nog grote plannen met het beestje (valt volgens mij genoeg uit te halen ;) )?

@Frank: Das een aardige snelheid... Pfoe!

En nog meer leuke foto's!!

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 17:40

volgende keer zal ik proberen nog wat meer bospaden in de route te zetten. lijkt me voor jou ook wat prettiger kelly. dat zand was gister toch wel behoorlijk zwaar door de droogte. (zal dan wel de gps alvast starten als we aan het optuigen zijn.... :P )
anouk krijgt hem dan mee op het zand om sam's snelheid te registreren....

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-05-10 20:02

Das misschien wel slim frank om hem onderweg aan te zetten ;) doe dat vast als je thuisvertrekt :P

Ja Kelly heb er redelijk grote plannen mee, maar hij kan het ook zeker wel. We moeten alleen niet vergeten lol te maken in de bossen maar dat lukt met jullie zeker ;)

Door de bossen is ook prima dan kunnen we ook nog een lekker drafje doen in plaats van stappen en ren galoperen!! haha

idefix4

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-10 21:09

Ik mag donderdagavond al weer. :+ Mijn vriendin en concoursmaatje had zin in een bosritje. Nu ik mijn E-rijbewijs echt op zak heb, gaan we donderdag dus samen. Haar paard is ook nog niet bekend met de bossen. Wordt haar eerste keer. Omdat ze een week niet heeft gereden gaan we donderdag en niet vandaag.

Kelly: Anders kun je me altijd mailen hoor! Ik ga wel mee! :D

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-10 16:52

Ik ga zondag weer!
Heb trouwens een nieuw zadel, supergaaf :D

EL4a1990

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-10 19:38

wat voor zadel heb je ?

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 16:27

Sorriso

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 16:35

Staat stoer zeg!! Zit zeker ook super lekker?

@Anouk: Oehh, erg verleidelijk!! :) Ik moet nog effe stage uitzitten en dan heb ik weer meer dan genoeg tijd in principe. Het is nu vaak haasten, bijna alles is haasten en dat gaat wel eens tegen staan. Ik vergeet ook best veel :o.
En mazzelaar dat je alweer gaat, sjonge jonge!!

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-05-10 16:57

Ja he haha :D
Ben er ook echt blij mee!
Zit idd heel lekker :9

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 14:30

stoer zadel djulita! veel plezier ermee. zal wel relaxen zijn in de bossen op zo'n zadel

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-10 14:53

Haha dat denk ik ook wel!
Zal helemaal goed komen :D

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 18:13

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 18:15

Zo dat is een flinke ronde!
Was het wel leuk?

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 18:33

mwah was een goei uur met een gemiddelde snelheid van 6 km/u dus vrij rustig.
haar vriendin wilde geen galop dus dat viel sam wel ff tegen haha. die wil racen!

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-10 22:01

Oh haha, lijkt net of dat het 2/3 uur duurt haha.
Haha dat is ie niet gewend nee :(:)

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-10 23:41

djuul je hebt een mooi zadel joh! jono zag er goed uit. hoe lang had je gereden en waarheen zoal?

voor de anderen: wij waren met het gezin aan het genieten van het mooie weer op de roestelberg. stond toevallig net te kleppen met een andere amazone (uit het westland) toen djulita langs kwam gewandeld... wereldje is klein he

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 10:12

Haha was wel toevallig ja!
Was de eerste keer met mijn nieuwe zadeltje, ben der nog steeds verliefd op haha <3

Ik ben eerst vanaf jono over de weg naar de duyksehoef, daar het bosje in, dan daar over de brug, toen naar de roestelberg, gewoon even wat weggetjes verkend haha, waar ik jou dus tegen kwam haha, daar wat gedronken, jono ook, veeel aandacht van kindjes gehad haha.
Toen door het bos naar de duinen, beetje aan de rand gebleven, omdat het anders echt te warm was, even door het vennetje gegaan voor wat afkoeling, nja dr was niet veel van over jammer genoeg maar toch. toen ben ik even naar bosch en duin gegaan, daar nog wat gedronken, en toen langs het fietspad weer naar de brug van de efteling, en zo door de bewoonde wereld voortaan, bosrijk ligt namelijk in de weg voortaan :\ , en zo terug naar jono.

In totaal 4 uur onderweg geweest, dus was nog best een flinke rit!
Jono wordt ook echt met de dag braver in het bos, eerst was de terugweg vooral racen, nu werd die heel eventjes gek toen we door een zwerm beesten gingen maar niet aan de kletter gegaan, heerlijk ontspannen ritje gehad!

Het is wel echt erg nu met die zomereczeem.. Hij heeft zichzelf nu al bijna kaalgeschuurd.. Echt zonde maarja, daarom nu maar al met vliegendekentje rijden, anders word ie helemaal gek.

frankiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-05-10 23:01

is de eftelingsestraat nu afgesloten dan? of bedoel je een andere straat?
pfff 4 uur is flink maar wel lekker een paar pauzes. vennetje was vorige week nog precies goed voor de paarden, veel lol gehad

Djulitaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-10 14:50

Nee, je kan er nog wel langs, maar dat bos, waar ik altijd doorheen ging, dat is afgesloten, waar bosrijk ligt. Maar die asfaltweg kun je wel doorheen.

Het vennetje is echt flink geslonken.. Speelde een chihuahua pup, die kon gewoon blijven lopen, dus dan weet je het wel haha.
Het was wel lekker weer zeg, echt heerlijk haha! Veel gestapt en redelijk lang pauze, was goed te doen :D