Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
naja vond het niet erg was lekker weer. ben ook erg benieuwd naar de foto's die de boxer club van ons gemaakt hebben haha. idefix4 schreef:Kelly: Het leuke was: dat bruintje van Elvira heeft dezelfde opa als Sam! Ergens herkende ik bepaalde schrikreacties ook wel van hem die Sam ook kan. Maar het was maar goed dat Sam mee was. Sam mocht een paar keer het voortouw nemen, omdat het trio niet verder durfde en ook het water werd als eerste betreden door Sam!![]()
Het was een superleuk uitje! Ga je volgende keer ook mee? In juni willen we nog een keer...
.
). Als Ziya dan te druk blijkt, heb ik altijd het veteranenpaard nog hè
.
, heb onwijs veel zin om eens iets anders te zien dan de bak.
)?
)
doe dat vast als je thuisvertrekt

Mijn vriendin en concoursmaatje had zin in een bosritje. Nu ik mijn E-rijbewijs echt op zak heb, gaan we donderdag dus samen. Haar paard is ook nog niet bekend met de bossen. Wordt haar eerste keer. Omdat ze een week niet heeft gereden gaan we donderdag en niet vandaag.
Ik moet nog effe stage uitzitten en dan heb ik weer meer dan genoeg tijd in principe. Het is nu vaak haasten, bijna alles is haasten en dat gaat wel eens tegen staan. Ik vergeet ook best veel
.
, en zo terug naar jono.