http://www.beachmasters.nl/jongerenreiz ... NL%2Fb%3D1 Deze? Die ziet er wel heel leuk uit Als we 12 augustus gaan, komt het 669 / 659 euro. Goedkoper dan als we 9 aug. gaan . Maar 2 kamer appartementen, zijn dat niet met van die stomme uitklap bedjes?
In dit topic staat dat als je geen 18 bent, iemand een ouder verklaring moet tekenen ofzo? Dus, wie wilt mijn ouder zijn? En dat de gemiddelde leeftijd op chesonissos hoger ligt dan 21? En dat er in Chesonissos en Lloret niet veel standen zijn en dat je daarvoor moet betalen? Lijkt me allemaal een beetje krom maar moeten we misschien wel even naar kijken.
meestal heeft zo;n hotel zijn eigen strand, dus dat lijkt me sowieso al onzin.. je zult soms wel moeten betalen voor een ligbed, maar verder denk ik niet.
die leeftijd is ook overdreven, het is wel voor jongeren en het zal wel snel te duur zijn voor mensen van 16 dus die gaan naar Lloret etc. maar heeeeul veel vrienden van me gaan dit jaar naar chersonissos en die zijn meestal ook gewoon 18/19
nouja ze zijn wisselend, of heel positief of heel zeikerig.. maarja dat heb je altijd.. sommige mensen zijn nooit tevreden en sommige altijd.. en hoe veel zijn wij nu in 't hotel ik denk dat 't prima is!