- Jori
- Maartje
- Melanie
- Lisa (monalieske)
- Micha
- Danieke
- Dieuwke
waarschijnlijk toch? of in ieder geval niet veel meer/minder? Want mijn moeder zei: "Dat zijn er toch een stuk of zes?" 7 of 8 kan ook nog wel dan, maar niet 12 zeg maar

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MelanieB schreef:_Micha_ schreef:In de zomer gaan we naar jori of mel
En nu, wie woont er dicht bij het station?
Vanaf het station hier in Lunteren is het zo'n 5 minuutjes lopen.
Maar idd dat moet maar in de zomervakantie.
Maar wat wouden we dan gaan doen in Februari?
Emmaa_ schreef:Ik zou dan zeggen MelDie heeft genoeg paarden om uit te lenen (ik weet niet zo goed hoe dat bij Jori zit?) en verder is het bereikbaarder voor iedereen
Overijssel gaat voor mij lastiger worden dan Lunteren
Ohja, en Mich, k vind het niet zo erg, stijgerende paardenAls je er zelf rustig onder blijft en niet in paniek raakt maakt het mij niet uit
En zo lang niet de hele groep ineens op de achterebenen staat en loopt te shenken
Maar dat zal wel niet gebeuren
Emmaa_ schreef:Als er drank komt ben ik sowieso niet van de partijIk moet echt even een paar streepjes voor krijgen bij mn ouders voor Engeland met school in de meivakantie
En sowieso is de verleiding dan te groot en eigenlijk wil ik mn ouders sowieso niet teleurstellen als ze zeggen dat ze het gewoon liever niet hebben
Many schreef:Oke oke oke oke
Isabel, zou het bij jou kunnen? Emma, woon jij goed bereikbaar en zou het bij jou kunnen? & nog anderen die zich aanbieden? Het zou hier kunnen maar Friesland is een klein beetje uit de richting voor de meesten
IsabelvS schreef:Haha Maartje.
Ik woon 5 minutjes 7 in totaal van amsterdam amstel, ik woon 20minuutjes (tram) van centraal. Dus we kunnen ook nog terug via de stad.
Ik zeg zo:
"Mama misschien een gekke vraag maar over zo een meeting, gaan we misschien in Amsterdam.. en nouja zouden we dan misschien hier zo een film ofzo kunnen kijken?"
stilte
"Ja hoor! Prima.".
IsabelvS schreef:Haha ja. En sowieso als we nog een keer gaan shopten (?) bij jou ofzo dan kennen je ouders mij ook wel.
Haha nee zo bedoel ik het niet, maar meer omdat het wel je wedstrijd paarden zijn. Maar ik ben een ervaren crosser
.
jori_X schreef:Many schreef:Oke oke oke oke
Isabel, zou het bij jou kunnen? Emma, woon jij goed bereikbaar en zou het bij jou kunnen? & nog anderen die zich aanbieden? Het zou hier kunnen maar Friesland is een klein beetje uit de richting voor de meesten
Lijkt me echt tof bij jou! Ik weet niet waarom
jori_X schreef:als je hem niet verneukt voor het leven vind ik het primaMaar ik zou niet weten hoe je dat moet doen
@ Melanie, wij hebben ook een crossbaanMaar hier is een stukje heide maar voor de rest voornamelijk gewoon bos
_Micha_ schreef:MonaLieske schreef:Ik drink sowieso niet, Em.
Ik ook niet en ik voel me nooooooooit een buitenbeentje
En ik snap echt niet waarom je je dan rot zou voelen
Oh lies, laatst toen ik vertelde dat ik niet dronk (barman zei het tegen me, echt zo'n typische je weet wel) oh dat is echt super stoer
_Micha_ schreef:MelanieB schreef:Vanaf het station hier in Lunteren is het zo'n 5 minuutjes lopen.
Maar idd dat moet maar in de zomervakantie.
Maar wat wouden we dan gaan doen in Februari?
Ik denk niet dat scar en lucca in de trein passen