Ik kan niet zo ver vooruit kijken.. Ik kan 4, 9, 21 en 24 april niet. De rest maakt me niet uit, valt altijd te regelen!
nobillity
Geplaatst: 07-03-10 17:22
ik heb de doodle ingevuld snel.
ergens in april is myn paps jarig en dat weekend van te voren heb ik vrijgehouden omdat ik denk dat hij dan zn verjaardag viert dus als ik de precieze datum weet vul ik hem weer opnieuw in
Zullen we dan de 28e iets doen en dan 1-2 maanden later gewoon nog een keer? Of word dat te duur voor sommige? Wie wil mag van mij iig de 28e naar Utrecht komen, ik vind 't prima
misschien heel stom maar in juni zijn mijn ouders op vakantie, als we echt niet uit een data komen dan kan het eventueel bij mij thuis, dan kunnen we gourmetten, films kijken en kunnen mensen die het willen ook blijven slapen.
Pebblesther
Geplaatst: 09-03-10 13:44
Ik heb wel een gourmetstel, heb er zelfs 2!
Ik kan dus de 28e wel komen maar ik denk niet dat ik dan 1-2 maanden later nog een keer kom aangezien de reistijd enzo..
ik kan het alleen dezelfde week pas zeggen of ik het echt nog red, zit namelijk nog geen week later in het vliegtuig en moet even kijken of ik het red met koffer inpakken .
Inderdaad, laten we het maar vastzetten. 28 maart.
Ik denk dat ik in de auto kom dus voor mij is het dan niet zo handig denk ik om naar het centraal station in Utrecht te rijden. Ik kan natuurlijk ook wel met de trein komen maar das weer een stukje duurder en met de auto kan ik weg wanneer ik wil.
En we gaan toch gourmetten bij Emma? Ik heb wel 1 of 2 gourmetstellen die ik mee kan nemen.
28 maart is prima. Gourmetten bij mij mag hoor. Die ruimte is wel echt gewoon tafel, 4 stoelen (ik regel er dan nog wel meer), kast en een bankje. Blijven slapen is ook geen probleem. Doen we dan dat iedereen iets mee neemt om te gourmetten? Of ik doe boodschappen en we delen de kosten? Of? Wil dan wel iemand helpen met boodschappenlijstje maken als we 't zo doen? Misschien kunnen we 't handigst gewoon op centraal afspreken? Kan er ook niemand verdwalen enzo Wat een vragen allemaal