_Bitje_ schreef:nou ik kan je niet ophalen dat is 61 kilometer onder minnertsga en dan moeten we nog naar leek Hahaha dat kon ik je zo ook wel vertellen maar als ik nou naar jou toe kom rijden met ma en als ik dan met jullie meerijd naar divoza..
enniee schreef:_Dieuwke schreef:Dan weet ik het niet meer Waar woon jij dieuwke? vlakbij sneek? bij wymbritseradielding? daar woon ik. Hommerts.
enniee schreef:_Bitje_ schreef:nou ik kan je niet ophalen dat is 61 kilometer onder minnertsga en dan moeten we nog naar leek Hahaha dat kon ik je zo ook wel vertellen maar als ik nou naar jou toe kom rijden met ma en als ik dan met jullie meerijd naar divoza.. ..KAN DAT WEL!!!
enniee schreef:Citaat:..KAN DAT WEL!!!moet alleen vragen of het wel mag van ma en van mij ma...alleen vraag ik dat niet nu gelijk
enniee schreef:_Dieuwke schreef:Dan weet ik het niet meer Waar woon jij dieuwke? vlakbij sneek? bij wymbritseradielding? daar woon ik. Hommerts. [/quote]Ik in Eastermar .
enniee schreef:Citaat:daar woon ik. Hommerts. ken je dat vrachtwagen bedrijf ook? veenstra? maar dat is in heeg, 2 km verderop.
Citaat:ken je dat vrachtwagen bedrijf ook? veenstra? Citaat:maar dat is in heeg, 2 km verderop. weet ik ! dat is een oom van mijn moeder!
nou ik heb alvast een lijstje gemaakt *(stevige) hoefschoenen*luchtige peesbeschermers (voor).....haha
_Dieuwke schreef:Wanneer zullen we ongeveer kunnen meeten ? In een vakantie ?lijkt me wel een goed idee, in februari is het weer vakantie!
_Bitje_ schreef:_Dieuwke schreef:Wanneer zullen we ongeveer kunnen meeten ? In een vakantie ?lijkt me wel een goed idee, in februari is het weer vakantie!.
dat komt wel goed uit! dieuwke en mariekeanna en lottejullie en lianne....en de rest?dan zijn we in groepjes en niet alleen !
Ja is ook goed. Als ik zonder pony bij marieke ben kunnen wij misschien samen wel komen. Maar jose dan ?Als Marieke het met me eens is
_Dieuwke schreef:Ja is ook goed. Als ik zonder pony bij marieke ben kunnen wij misschien samen wel komen. Maar jose dan ?Als Marieke het met me eens is wie is jose ook al weer melissa hebben we ook nog