Haha Tessa, nee niet echt Ik heb ook geen idee wat de plannen zijn..
joopiexx
Geplaatst: 10-05-10 13:29
Heb er ook helemaal niet meer aan gedacht. Ben wel naar Equiday geweest wat volgens mij hier ook geopperd werd maar niet gemeet. Volgende poging maar weer dan!
Ik wist niet dat jij er was Jody, anders had ik jou ook nog wel even willen meeten... T is al zo lang geleden...
joopiexx
Geplaatst: 12-05-10 18:06
Ja ik heb alleen Nathalie zien lopen, en toen ik daarna keek had ze zich voor mij verstopt denk ik.. Maar k heb jou nie gezien Gail, maar echt super lang ben ik er niet geweest.
Ja ik dacht die Jody, daar heb ik geen zin in nee gekheid.. Ik heb verder ook niemand daar gezien. Alleen Gail en fam dus.. Lisa was er ook, maar ook niet gezien..
Moeten maar weer eens gaan bedenken wat we willen gaan doen..
Hey Meiden! Samen met Monique even wat gedacht, en onze hersens laten kraken!
Hierbij misschien n idee; Buitenrit+huifkar (het idee wat al eens door iemand geopperd was) En dan lekker en rit maken... Halverwege kan er geruild worden tussen te paard en in de wagen Tenminste dat is een voorstel, wat mij een leuk/handige oplossing lijkt...
Ik vind het ook leuk.. Maar dan laat ik me brikkie thuis en ga ik ook wel met de trein.. Tis best een rot eind met de auto.. Dan misschien Farahtjuh meeten in de trein, heb jij toevallig een kortingskaart oid?