Is het niet slimmer om gewoon degene die kunnen en willen 's middags te komen? Ga ik dan wel mee de stad in of naar het winkelcentrum hier Daarna dan eten met z'n allen en dan door?
SpikkelFire
Geplaatst: 29-12-09 20:58
Zullen we dan de Oosterhof doen aangezien het koud is buiten en O'hof dichterbij en dus goedkoper voor mij en net zo leuk is?
Ah, ok! Daar valt dan ook vast wel ergens te parkeren he? Want waar we de auto neer hadden gezet voor Pink, daar durf ik niet in mn eentje terug te lopen.....
Bij een of ander sportveld was het, gratis parkeerplek, maar wel errug donker! Vorige keer op de heenweg waren we met zn 2en en de terugweg met een grotere groep, dus dat was niet eng, maar in je uppie is niet leuk....
Ja ok maar ik wil wel even zeggen, als het kan, zo weinig mogelijk extra trein en tram, want ik reis voor de volle prijs...
MRM25
Geplaatst: 30-12-09 14:55
Ben ik ook weer
Ik wil liever ook niet al te duus.. Pizzeria vind ik goed
SpikkelFire
Geplaatst: 30-12-09 14:55
Maar das gunstiger dan naar Rotterdam toe Zowieso moet dan iedereen een OV chipkaart gaan halen en opladen etc. En ik ga met de auto naar de Oosterhof en met de trein is het 5 min. naar de Oosterhof. Dus dat is allemaal gunstiger dan 100 keer de stad door
Ik wel maar zonder tegoed. Daarom wil ik de metro vermijden..
Ik zat ff te denken, degene die bij mij slapen kunnen beter eerst naar NWK komen, spullen dumpen en wij gaan dan met de auto naar de O'hof. Degene bij Ilse gelijk naar Alexander want die lopen toch
En dan kunnen we het beste bij Ilse of mij in de buurt eten anders moeten we eerst naar de stad, misschien nog terug (?) naar huis en dan weer naar de stad..