Ik ben een schema'tje aan het maken, zodat we lekker met elkaar (niet doordenken) en met fotografie bezig zijn van 10 tot 14 uur . Zal jullie morgen even een PB'tje sturen/hier in het topic wat meer info geven .
Kunnen we trouwens van station worden opgehaalt of rijd er een bus heen? En ik heb wel probleem omdat ik om 10.00 niet in utrecht kan zijn, de bussen vanuit eerbeek gaan op zondag pas om 10.15.
Jammer Melissa! Carlijn, dan kom jij toch iets later ?
Vanaf het station rijdt inderdaad een bus, die stopt pal voor de manege, daar worden jullie opgehaald. Als ik weet wie precies meegaat, verstuur ik diegene een PB'tje .
Adres Biltsestraatweg 88, 'Manege Groenesteyn'. Vanaf station Utrecht CS bus 74 van Connexxion (richting Driebergen Rijsenburg). Deze bus vertrekt onregelmatig en de rit duurt soms 10, soms 20 minuten, dus goed opletten! De beste keuze om optijd te komen + niet te lang te reizen is de bus van 9:35.
Beetje late reactie. Ik denk niet dat ik kan helaas, heb geen vervoer! Het is helaas beetje duur met de trein, maar zal evengoed mijn vader nog even lief aankijken. Maar ga er maar vanuit dat ik niet kom, dan valt het mee als ik toch wel kan.
Ik heb hetzelfde probleem als Iris Plus dat het best ver en lang reizen is voor mij, dus ik denk dat je mij maar beter af kan strepen.. Als ik uiteindelijk morgen heel veel huiswerk heb gedaan kan ik héél misschien nog komen maar reken er maar niet op.. Ook al zou ik erg graag willen!
Pff, lekkere meeting wordt dat weer. Niemand kan/komt.
Hihi, Nat, als er niemand overblijft kom ik sowieso wel hoor!
Rennie89
Geplaatst: 01-01-10 14:22
Misschien leuk om te weten ik reis met korting gezien ik OV heb... maar nog een vraagje, is het nu echt VERPLICHT ov chipkaart reizen? ik heb de mijne nog niet opgewaardeerd, helemaal niks mee gedaan overigens moet ik morgen iets eerder op station zijn hihi