Misschien dat iemand voor iets van sla/salade/rauwkost kan zorgen? En misschien iemand voor iets van stokbrood?
nanka
Geplaatst: 25-09-09 11:12
Lijstjes tijd!!!!!!!
Wie gaan er mee: Marieke (al aanwezig) Marlies Claudia Renee (later) Karin Wendy (nog niet zeker) Anya (nog niet zeker) Cynthia?? Linda (nanka) Joyce?? Manon?? Suzan?? op vakantie
Food (wie neemt wat mee, graag invullen/aanvullen): Marlies: Groentetaart (Quiche) Marlies: Gehaktballetjes Claudia: tzatziki Claudia: toastjes met rode pesto Renée: Tortillachips met dipsaus Karin: eitjes ??: salade?? nanka: cake (ovb), stokbrood en salade(s) (maak dit niet zelf hoor!)
Carpoolen: Marlies en Karin rijden samen va Vriezenveen. Evt meerdere mensen ophalen in Hengelo of Enschede is geen probleem. Nanka, Claudia en Renee rijden waarschijnlijk samen!
Hmm, aangezien er nog geen vooruitgang is bij mij, moet ik me nu maar afmelden helaas. Maar volgens mij ben ik toch de enige die tot nu toe nog altijd aanwezig is geweest, dus ach
Hey meiden, ik laat ook af weten. Ik vind het iets te ver rijden (vanaf Zeist). Ik heb maandag iig een minimeeting met Manon, die komt gezellig rijden in Kootwijk.
Vast wel genoeg hoor, klinkt erg lekker. Ik heb ook wat lekkere dingen gekocht. Helaas geen tijd voor self made creaties. Hoop dat ik eraf kan blijven tot zondag