Ik ben er ook nog steeds bij!! Alleen is dat eten erna nog van toepassing?? Zijn er wel weinig dan.. En kunnen we net zo goed ergens patatje gaan eten?!
o gelukkig, topic was zo aan het wegzakken dat ik dacht 'laat ik iedereen nog even wakker maken' tot nu toe gaan we maar met 4 eten... mij maakt het niet uit wat we met eten doen... we kunnen het ook die dag nog beslissen?
Ik kan helaas niet mee. Ik moet op de paardjes van een ander letten. En ik heb mijn solicitatie gesprek vandaag gehad en moet aankomende dinsdag terug komen en waarschijndelijk gelijk aan de slag en mijn tijden zijn echt heel ongelukkig. De volgende keer ga ik zeker mee
Jitske
Geplaatst: 18-08-09 18:56
Citaat:
1. Jitske 2. Sabrina + Zus 4. NatassJa (rijdt mee met DC) 5. Bregje +- vriendin , alleen kasteel gaan niet mee eten
ik geloof dat je er al niet meer bij stond missfcdb?
We kunnen idd ook dan beslissen qua eten.. Heb er wel mega veel zin in!! Hoop dat ie ook een goed spookverhaal heeft!! Anders is het meer kasteel bezichtigen, ook leuk, maar niet het doel waar we voor gaan
nouja we zien wel waar we zin in hebben overmorgen.Weet iemand nog iets voor in de buurt daar om te kijken?? Kan niet veel vinden.En niet vergeten je fotocamera of wat je ook maar kan gebruiken op spokenjacht hiihih
NatassJa
Geplaatst: 27-08-09 21:36
Ik heb al mn batterijen al opgeladen.. Neem 3 paar mee, dus zit nooit zonder hahaha..