uhm ja dat ligt eraan hoe we gaan.. ik weet niet of ons pap dan vakantie heeft.. anders zou die ons kunnen brengen en anders moeten we iets anders bedenken fietsen is 't een half uurtje denk ik. auto minder lang dus. 12 uur zou ik ook al kunnen, dan kunnen we eerst even hierheen op ons dooie gemak en dan daarheen ofzo?
ik moet dus echt een auto fixen ook om jullie van 't station op te halen
ja, daarom jammer maar helaas.. dus ik vraag 't vanavond aan ons pap, mama heeft sowieso nog geen vakantie dan.. en papa ook niet, maar ik vraag wel of die iets kan regelen en anders moeten we toch met de bus en de fiets ben ik bang.
Heej, ik heb net gebeld en we kunnen 5 augustus komen alleen ik moest kiezen van 1 tot 3 of van 3 tot 5.. dus ik heb 1 tot 3 gekozen en dan dus 2 uurtjes met zijn 5e.. ik ze misschien 6.. maar dan betaal je automatisch al voor 6.. dus ik moest 5 opgeven zei ze.. we moeten er dan een half uur van te voren zijn dus half 1 en als je een pak of een hoe heet dat.. plank zeg maar (inplaats van skies) wil dan moet je een geldig ID bewijs inleveren dus zorg sowieso maar dat jullie die dan bij hebben
Super geregelt Steef! 1 uur is ook prima toch! Nu moeten we idd nog even zien hoe we er komen. je bedoelt gewoon zo'n board achtige plank? Misschien is dat ook wel grappig, maar wel moeilijker of niet?
ik denk 't wel yann, maar dan moet celine het wel enigzins optijd zeggen
dat zou wel fijn zijn Joon! mijn vader heeft namelijk ook geen vakantie dan.. dus hij zou vandaag kijken od hij ons eventueel van ons huis daarnaartoe kan brengen maarja dan zit je nog met de terug wel en de weg van 't station naar huis.. dus anders word het de bus en een aantal fietsen
Nog maar 2 weken Celine kun je trouwens al met zekerheid zeggen of je mee gaat of niet want als je mee gaat dan moet ik wel nog kunnen bellen en dat kan natuurlijk niet 2 dagen van te voren