[BESLOTEN] Minispullenmensen doen een Polderrit.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 10:48

ben ik helemaal met je eens Sanne.......wil je vader de 17e Keetje niet brengen ;) :p

nathalie2302

Re: [BESLOTEN] Minispullenmensen doen een Polderrit.

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 10:49

Dat snap ik ook Gaap, maar je had dan bijvoorbeeld helemaal in het begin kunnen zeggen dat je nergens in durft en dan hadden we iets anders gekozen ;)

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 10:52

helemaal in het begin !!!

toen ik daarbij kwam stond het al vast .
maar ik moet even overleggen , als ik gewoon oppas heb kom ik wel hoor

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 10:55

hehehe....maar toen mocht je alsnog brullen dat je er niet in durft hoor....

Ik denk alleen dat als financieen voor Ingmar en Shelley bijvoorbeeld een probleem zijn, en zonder gekheid kan ik me dat best voorstellen want voor hen zit er ook nog een flink prijskaartje aan de treinreis en zij hebben geen fulltime baan (alleen al het feit dat ze toch zouden willen komen vind ik heel wat gezien de kosten voor hen)...waarom gaan we dan niet gewoon lekker een dagje picknicken in het bos ofzo? dat houdt de kosten beperkt...en voor Gaap hoeft ze niet 30 euro te betalen voor iets waar ze nergens in durft...

mij persoonlijk gaat het namelijk om de MEETING en niet zozeer om Walibi....

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 10:57

nu dat bedoel ik

ik ga nu chiara weg brengen .

een picknick lijkt me veel gezelliger

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 10:58

dan kun je Chiara ook meenemen Gaap :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 11:04

de 17de moet ie gewoon werken, dus dat wordt eind augustus/begin september als ie me zou komen brengen

Doelde ook niet specefiek op jou gaapje, met het enthousiate, was gewoon in het algemeen. Heb inmiddels al zoveel meetings georagniseerd (niet hier op bokt bij op een ander forum) en dan had je meer dan 30 man bij elkaar voor een meeting bijvoorbeel in walibi, leuk dan heb je groepskorting. Kwamen er maar 5 opdagen van de 30 :\

Dagje picknicken is wel leuk, maar imo had ik daar geen vrij voor hoeven nemen, dat had ook in een weekend gekund.......

Als we dan voor ingmar en shelley kijken, waarom doen we het dan niet meer midden in het land?
Bij mij op stal kan je bijvoorbeeld boerengolfen en picknicken in het weiland. Je kan er kanoeen. Er is een grote trampoliene met zoon hekje eromheen zodat ze er niet af kunnen vallen.

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 11:18

Sanne, je hebt helemaal gelijk met alles wat je zegt....

Ik probeer alleen nu voor iedereen een gulden middenweg te vinden om er toch een leuke meeting van te maken..en als dat wijzigingen in het programma betekent...zo zij het...

niet te duur, iedereen kan meedoen, gewoon een gezellige leuke dag met zoveel mogelijk mensen uit het topic :). Ik heb het tot nu toe nog altijd hartstikke leuk gevonden om mensen 'in het echt' te ontmoeten en het geeft toch een extra dimensie in het topic zelf als je mensen ook echt kent :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 11:24

Ben het wel met je eens hoor :) mensen in het echt ontmoeten is ook heel erg leuk, daarom ben ik nog niet gestopt met het bezoeken van meetings.

Máár vind het deels ver de verantwoordelijkheid van de mensen die toezeggen dat ze komen, om dit ook daadwerkelijk voor elkaar te krijgen :) Maar dat is mijn mening.

Heb begin van het topic een aantal maal aangegeven dat ik niet zomaar een maandag vrij kan nemen van mijn werk en dat ik dus ook écht zeker wilde weten dat het door ging wat we gepland hadden.
Ben een groot achtbanen fan en wil dus graag naar Walibi als ik de kans krijg.

Heb zelf ook een optie gegeven nu qua boerengolfen. Die optie is voor ingmar en shelley bereikbaarder, vlakbij schiphol. Maar is voor de rest weer iets verder/of het scheelt niet veel.

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 11:29

nou...als iedereen dan even in de groep gooit wat hij/zij ECHT wil/kan dan kunnen we spijkers met koppen slaan (wat IS boerengolf? met de kano lijkt mij dan weer heel leuk :) *wil Ingmar uit z'n bootje duwen*)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 11:33

Boerengolf in in een groot weiland met een golfbaan :) golfclubs zijn stokken met klompen eraan :) en de golfballetjes hebben het formaat kleine voetbal :D

Met de kanoos kan je een heel einde de polder in :) tussen onze weilanden door. Boer kan heerlijk ijs maken :D
kunnen er dan eventueel een BBQ van maken als er intresse is

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 11:34

Ik heb nog een paar keer m'n moeder gevraagd om me te brengen of te halen, maar ze vindt het helaas te gek om 1,5 uur heen en 1,5 uur terug te reizen. Als ik wil gaan moet ik dus met de trein komen en het treinkaartje kost 30 euro.
Plus de entreeprijs van 20 en nog wat eten/drinken brengt de kosten bij mij al snel op 60 euro.

Ik had niet gehoopt dat ik het zou moeten zeggen (ik heb zelf ook vrij geregeld de 17e), maar tegen deze kosten is mijn portemonnee niet opgewassen jammer genoeg.

Zoals ik al zei, ik had ook vrij genomen dus als jullie het niet vervelend vinden om de plannen o.a door mij te moeten veranderen, lijkt het me wel leuk om iets wat dichterbij te gaan doen wat zelf vrij weinig geld kost.
Retourtje schiphol is 16,40 voor mij en dat kan ik dan wel missen. :P

Ik had toen we dit afspraken niet helemaal verwacht dat ik zelf m'n collegegeld moest gaan betalen en ik had al helemaal niet ingezien hoe duur alles omtrent studeren wel niet is. := :o

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 13:10

Mij maakt het niet veel uit waar we heen gaan of wat we gaan doen.
Het gaat me om het meeten en voor mijn portomonee is het leuker om niet naar walibi te gaan whaha.
Dit is toch al iets wat ik moeilijk vind afspraken maken aangezien ik het dan al helemaal op mijn heupen krijg omdat het me zo leuk lijkt om samen af te spreken wil ik het proberen :j maar dat mag van mij net zo goed op een rustige plek zijnheel graag zelfs haha

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 13:14

nou een voorstel van mijn kant dan:

In de buurt van schiphol:

Ontvangst met wat te drinken
Boerengolf spelen
Picknick
Eventueel met de kano een stukje weg
Lekker bij kletsen op het terras met eventueel een BBQ?

Kids kunnen mee :) is een grote trampoline aanwezig en ook bij het boerengolf kunnen ze eventueel meedoen

Dan stel ik wel voor American style: iedereen neemt mee wat hij/zij lekker vindt om te drinken/eten
Laatst bijgewerkt door Keet op 06-08-09 13:23, in het totaal 1 keer bewerkt

gaapje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 13:22

ik heb net even gekeken , de 17de kan ik al niet
kids hebben nog vakantie , en ap is weer werken .

als er wat is waar de kids mee naartoe kunnen kan ik wel .
bij iemand op stal lijkt me net zo gezellig .

allemaal wat mee nemen , of 1 haalt alles en iedereen geeft daarna geld .
wel een afgesproken bedrag natuurlijk .

zeg maar waar en wanneer .

nathalie2302

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 15:36

Shelly daar moet je helemaal niet mee zitten hoor...en het is heus niet zo dat alles aangepast moet worden vanwege 1 persoon...we gaan er juist voor om iets te vinden dat voor iedereen leuk, gezellig en betaalbaar is.

We hebben nu eenmaal een groep met hele verschillende leeftijden en omstandigheden dus het is gewoon even passen en meten en dan komen we er wel :)

Mij lijkt het erg leuk om de kinderen mee te nemen (alleen moeten die van ons de 17e alweer naar school (1e schooldag)), bij iemand op stal een BBQ lijkt me erg leuk (kan dan misschien ook dat we rond 1600 uur afspreken, dan kunnen Liam en Cayleigh wel mee meteen uit school)

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 21:47

Pff mijn pc is ZO irritant, nu verstuur ik hem voor de 4e keer en hij doet er al 3 kwartier over.....

Ik vind het niet erg als jullie de kids meenemen, juist leuk om ze eens te zien als ze maar niet de hele tijd keihard gaan bleren en huilen. :D

Aangezien Nathalie pas vanaf 4en kan lijkt het me dan wel heel leuk om te gaan boerengolven en daarna lekker te BBQen en kletsen.
Vind het een leuk idee om allemaal wat te eten en drinken mee te nemen zodat je een uitgebreid buffet krijgt van allemaal verschillende dingetjes die je misschien nog nooit eerder hebt gegeten. :P
Misschien kunnen we van te voren afspreken wie wat meeneemt en hoeveel ed?

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 21:49

Als we met dit plan door zouden gaan wil ik wel zekerheid dat het door gaat, zal het toch moeten gaan regelen.

Wie is voor het idee?

ikkke :)

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 21:51

Ik ook!
Is het ver vanaf schiphol of kan ik gewoon daarnaartoe komen? :)

Ik kan alleen niet tot heel laat blijven want moet de volgende dag om 8 uur werken, maar ik denk niet dat de mensen met kids tot 1 uur 's nachts willen blijven toch? :D

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 21:52

vanaf schiphol kan ik mensen ophalen en terug brengen naar schiphol, kom erlangs :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 21:53

als je het leuk vind mag je van mij ook vroeger komen, knopen we nog even een pony voor de wagen :)

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 21:55

Oja dat vind ik leuk, kan ik je nieuwe aanwinst ook zien. :P
Hoe laat zal ik dan komen? :)

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 22:22

be de hele dag vrij :\ dus je bent vanaf een uur of 10-11 wel welkom hoor :) kan je idd gelijk Dora zien :)

maar ja, eerst moeten de andere hun mening nog geven natuurlijk

Bliksem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 22:34

Oja. :D
Ik lees het morgen wel, ga nog even lezen en dan slapen want ik moet morgen weer om 8 uur werken.
:wave:

rossebol

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-09 22:49

voor mij is het geen doen zo laat ik zit met mijn man die 's avonds ook nog werkt en een dochter die bijtijds naar bed moet.