Is dat dan niet erg slecht voor het milieu? Met dit weer kun je beter op de fiets gaan Al snap ik ook wel dat zo'n bak natuurlijk wel heel errug stoer is
lovelance
Geplaatst: 13-04-09 20:29
Hij loopt op LPG en daarbij rij je zo'n auto voor je plezier, niet omdat je m nodig hebt. Dus een fiets haalt het niet bij een ronkende V8.
Laatst bijgewerkt door lovelance op 13-04-09 20:30, in het totaal 1 keer bewerkt
Ilsiie
Geplaatst: 13-04-09 20:30
lovelance schreef:
[img] [img] Ik mag 2 weekjes voor deze jongen zorgen
Vandaag ook weer wat rondjes door Callantsoog ermee gereden. Hij is zo enorm groot, vet en woesj
Mijn auto daarentegen slurpt wel heerlijke euro98, en rijdt 1 op 2..
Maar zolang de meeste mensen die tegen mij roepen dat mijn auto vervuild, vaak zelf met t vliegtuig op vakantie gaan neem ik die opmerkingen niet serieus.
whaaaa.... dat moet supergaaf zijn Haha, ik voel me al heel wat ik mijn Vitara...zo hoog enzo Maar zó'n bak .. damn! moet een machtig gevoel zijn daarin rond te scheuren haha
Ik ga helemaal niet op vakantie (tenminste niet de afgelopen 2 jaar), daarbij was het een grapje Ik snap ook wel dat je erg veel plezier uit een rondje met zo'n auto kan halen, maar zelf heb ik dat ook op de fiets (want ik heb geen auto ).
xDjailo
Geplaatst: 13-04-09 21:20
lovelance schreef:
Hij loopt op LPG en daarbij rij je zo'n auto voor je plezier, niet omdat je m nodig hebt. Dus een fiets haalt het niet bij een ronkende V8.
Hihi ben blij dat hij me overal heen brengt hoor, maar hij is wel minstens 4x per jaar kreupel
_rosita_
Geplaatst: 13-04-09 21:28
Hahahaha....arm ding
Ik duik mn bedje in...Morgen wordt paps 50, dus mijn moeder heeft 'm overgehaald te gaan voeren.. dan kan ik de pop neerzetten en de balonnen ophangen Dus vroeg op anders zijn ze al wer terug van de knollen
Laatst bijgewerkt door _rosita_ op 13-04-09 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik haal hem 5 juni op. Dus hij staat te pronken op het erf het weekend van de meeting.
Citaat:
Steph, 1 op 2 duur geintje die auto van jou jij rijd van tankstation naar tankstation ofniet .
Op dit moment rijdt ie niet (heb nog geen kenteken en ik ben hem nog aan het opknappen), maar ik ga denk ik straks een maand werken om een weekend te kunnen rijden hehe.. Ik kan niet wachten tot ik hiermee langs alle badplaatsen kan cruisen:
maargoed.. dit is niet het HK topic inderdaad Ik zal morgen even dit topic doorspitten en kijken wie er zei te kunnen komen. Dan kunnen we even kijken of die lijst nog klopt