Aaah boeiend dat weer! Me broer heeft speciaal werk afgezegt, zn vriendin komt speciaal van Oost-Vlaanderen naar hier om mee te gaan, denk niet dat ze blij gaan zijn als ik plots niet meer ga, gehe
Rosannee_
Geplaatst: 17-04-09 17:30
ja idd, daarom ik ga gewoon hoor, SCHIJT AAN HET WEER ik poep over het weer heen
Ohja en niemand gaat op me teen staan, dan sla ik echt hoor . En doe ik echt nooit, zo ben ik niet, ben meer iemand van de woorden . (Meestal meer effect he )
Haha nee ik slaag niet gauw, ben ik te lief voor hoor . Heb niet zovaak ruzie dat ik moet schelden! Enkel met vreemde mensen op vreemde plekken (sorry )
niet naar jullie dan maar als er van die kúthoertjes lopen ofzo
xLies
Geplaatst door de TopicStarter: 17-04-09 17:58
Ja ik kijk iedereen vies aan . Iedereen die iets lelijk aanheeft of zich aanstelt of dom doet bekijk ik vies . Heb altijd zoiets van, Achja die kom ik toch nooit meer tegen dus .
LietJ_RobJ
Geplaatst: 17-04-09 20:36
ik kan alleen maar arrogant kijken
ja lies had ik ook in stockholm, niks boeide mij en ik deed daar alsof ik een of andere achterlijke megool was, tja ik kom er toch niet meer terug dus waaaaaaaaaaaaaaaaaarom niet !
in stockholm liepen er mensen rond in jurkjes tot net onder je kont en dan legging en dan sportschoenen, tjeus hoezo jezelf voor lúl zetten sorry maar zó ga je gewoon niet rondlopen
ik en britt zijn er rond half 11, want we moeten eerst ff joup vasthouden by de hoefsmid, dus we zijn er rond half 11 bij de grote gele bank in de efteling oké?