mistid schreef:jeanine94 schreef:ik wil ook meeeten! In Januari meeten wij weer schatje jou heb ik al gemeeeeet!
Dat is wel een goed idee want wij hebben niet zo'n goede camera xD Mijn vader kan misschien wel filmpjes maken met de filmcamera
ik weet niet of die camera bij mij wel in veilige handen is! ik weet geeneens hoe zo'n ingewikkeld ding werkt!
XxDamelzaxX schreef:dan helpt Kiki je als je maar weet op welk knopje je moet drukken om een foto te maken xDhuh? hoe bedoel je?
Kikovski schreef:Jaaaa Jeanine wij gaan gewoon supergoede foto's maken okee! wel even snel datum prikken!
jeanine94 schreef:XxDamelzaxX schreef:dan helpt Kiki je als je maar weet op welk knopje je moet drukken om een foto te maken xDhuh? hoe bedoel je? Nou dat je niet hoeft te weten hoe hij precies werkt, maar dat je wel weet op welk knopje je moet drukken om een foto te maken. xD
WE HEBBEN MAIL !Ze gaat volgende week op 'vakantie' naar het buitenland voor wedstrijden, ze is dan op 6 december terug.Dus, vanaf dan kan! Wanneer willen we ?
In de kerstvakantie? Dat is misschien wel zo handig. Dan kunnen we evt ook doordeweeks en zitten we niet met wedstrijden.