We hadden best wel lekker weer hoor! In ieder geval droog en heel af en toe liet het zonnetje zich ook zien, toen was het gelijk warm! Het was weer heel geslaagd! Leuk dat de honden ook allemaal zo makkelijk met elkaar kunnen! Ik zal zo even de foto's doen
Ja het weer was zeker geslaagd en vond het ook leuk jullie en de honden in real life te zien haha, was het nog gezellig bij het tentje op de hoek. Ik ben inmiddels aan de barbeque vandaar ook dat ik niet meer mee ging daarheen. Ben benieuwd naar de foto's, zijn vast wel leuk geworden!
het was wel frisjes om daar te zitten, maar wel lekker om wat naar binnen te kunnen werken! Ik ben nu de foto's aan het bekijken, ik zal wel een topic maken.
Nou hier ligt er 1 heel hard te snurken hoor! En nee, daar bedoel ik Michel niet mee Bij thuiskomst dacht ik: sjit, het roze truitje en stropdas! Maar als die weer kan zitten zonder in slaap om te vallen zal ik het alsnog voor jullie aan doen en een foto maken hahaha
Babette
Geplaatst: 03-05-09 18:00
Nou chicka ligt al een poosje voor lello! Maar net in de duinen ging ze er natuurlijk ook al bij liggen dus dat ze al moe was in Soest was wel duidelijk haha
Heb echt gelachen om Enzo's zijn acties, als hij altijd zo is dan heb je volgens mij een heleboel lol en logisch dat je altijd van die leuke foto;s hebt van hem met die gekke bekken!