x_Rebecca schreef:Ik ken het niet :n Maargoed, wat is er nog meer te doen in zoetermeeheeeerr?....................... Serieus niet
Bizzybijtje schreef:x_Rebecca schreef:Ik ken het niet :n Maargoed, wat is er nog meer te doen in zoetermeeheeeerr?....................... Serieus niet JIJ wist niet wat Fierljeppen was; En daarbij woon ik aan de andere kant van de wereld.Okee. van Nederland.
In zoetermeer kun je ook golfen Volgens mij is er behalve lasergamen niks te doen. Ja, je hebt een klimiets. maar ik heb mega hoogtevrees
Mocht het nodig zijn kunnen mensen trouwens ook overnachten hier. Mocht het iets worden waarbij mensen te lang moeten reizen is dat misschien iets.
J...a... en dat willik niet Ik zeg meeting bij Anne!Zo, geregeld. Die zit in het midden en hebben we een meeting geregeld. Makkelijk hoor!!
In het midden?Voor mij zit ze aan de andere kant van de wereld.Maar dat zit iedereen voor mij .Maar ik dacht dat we gingen laserdingesen?
Ze zit voor onze groep in het midden Vlak bij mij dan wel, maar 2 uur voor jou en iets van anderhalf voor Michelle en Caro
Ik neem wel een portable-oven mee Nee grapje.Maar ik dacht ook, dat we gingen laserdingesen.Alleen ik weet niet wat er verder te doen is in Zoeterdinges?