Pcs. ik denk dat ik misschien toch maar aan die andere tafel ga zitten,.....
óf Joke: wij gaan gewoon lekkere belgische pralinekes maken!! En dan 30 stuks ipv die 15 die ze in Tilburg gaan maken!
yfande
Geplaatst: 20-02-09 00:21
Komt allemaal wel goed meiskes, believe you me
MsMarit
Geplaatst: 20-02-09 07:28
Valina je spreekt het uit als maarit....
Reetsel haha volgens mij hebben we je zo heel de vorige meeting genoemd
He willen jullie het dan minstens aan mij vertellen het gaat tenslotte over een quote van MIJ!!!!
Miran.. we kunnen wel bij de Ikea (of het shellstation) afspreken.. dan hoef jij niet helemaal die wijken in en we kunnen daarna de snelweg zo weer op....
marit, dat klopt ook want zo spreek je mijn naam ook uit, maar je schrijft rachel.
Valina
Geplaatst: 20-02-09 20:58
Nu breekt mijn klomp hoor Marit,...
je zei dat er verschil in uitspraak was tussen Marit en Marith? Maar beiden spreek je toch uit als Maarit?
Nou ja, het wordt hoog tijd voor een meeting, dan kan iedereen zichzelf netjes voorstellen en hun naam juist uitspreken!
CouCou
Geplaatst: 20-02-09 22:28
maatje, goed idee. Heb jij een adres? en hoe laat spreken we af?
Ik kan de site effe niet openen, weet iemand het adres?
Valina
Geplaatst: 21-02-09 11:59
Chocolate Dreams Brasemstraat 7 5022 HG Tilburg
Workshop 13.00 - 16.00 uur.
Joke, ik heb even op een kaartje van de omgeving van die Brasemstraat gekeken, maar het ziet eruit alsof het gewoon in een woonwijk is. En ik zag ook geen NS station in de buurt,... Mijn aanbod staat nog steeds om je op te pikken op het station in Etten-Leur of Breda. Vanuit Etten-Leur (waar ik woon) is het 41 km. wat volgens de routeplanner 33 minuten reistijd is. (met de auto welteverstaan)
hihi straks moet ik nog lotje laten trekken voor wie mij komt ophalen.
ik heb er eigenlijk niet meer naar gekeken hoe ik er moet geraken, ik zal dat maandag zien te doen, dan is husbie toch gaan werken en ben ik thuis. Het enige waarom ik mss liever de trein tot Tilburg neem, is, als jullie daarna besluiten om te gaan eten ofzo, moet ik wel nog thuis geraken hé. En stel dat ik een ticket koop dat maar tot Etten-Leur gaat, en jullie blijven in Tilburg om te eten, heb ik wel een probleem om terug te keren. Vorige keer ben ik nl ook veel vroeger dan jullie moeten vertrekken uit Blijdorp, ik ben wel een aantal uur onderweg voor ik thuis ben.
JOke, ik heb even gekeken maar weet niet precies vanaf welk station jij zou vertrekken, maar als je naar Tilburg wil, kun je in ieder geval van het centraal station opgehaald worden hoor, dat is natuurlijk nooit een probleem. Dus die laatste stappen evt. met een bus moet je dan overslaan, das onzin.
Voor zover ik kon gokken waar je vandaan vertrekt (Klimmen, Ransdaal??), zou je om 10.32 daarvandaan kunnen vertrekken, dan kom je om 12.40 op CS Tilburg aan......
jokari
Geplaatst: 21-02-09 14:09
euh... ik vetrek gewoon vanuit Leuven. Geloof dat ik in Antwerpen Centraal moest overstappen en dan in Roosendaal nog eens (dat is dan op de trein naar Zwolle dat ik moet afstappen in Tilburg). o ja en die trein stopt idd in Etten-Leur, dan Breda, dan Tilburg.
Valina
Geplaatst: 21-02-09 14:52
jokari schreef:
o ja en die trein stopt idd in Etten-Leur, dan Breda, dan Tilburg.
En dan is het aan u de keuze waar u uitstapt
CouCou
Geplaatst: 23-02-09 16:48
kan ik er normaal parkeren?? Heb nu een giga auto en ik ben nog niet zo goed om deze in te parkeren. Hij is wat groter dan ik gewent ben Dus als er nu 3 parkeerplaatsen naast elkaar zijn, dan moet t wel lukken denk ik.
Zal t hier ook even neerzetten, bericht van de workshop:
Graag zie ik jullie dan zondag 1 maart a.s. om 13.00 op het pater van den elsenplein 59. Het is boven winkel `de schatkist`, ik weet niet hoe jullie komen, maar er is parkeerruimte genoeg voor de deur op het pleintje. Mochten er nog mensen zijn die iets uit de webwinkel willen bestellen dan kan ik het zondag meenemen.
CouCou
Geplaatst: 24-02-09 09:49
kijk, dat moet lukken. Moeten jullie wel 3 parkeerplekken naast elkaar open laten he
Maatje, Heb jij een adres waar ik je kan oppikken en hoe laat zullen we afspreken?
Nina, rij jij ook nou nog mee en hoe laat kom jij naar mij?
jokari
Geplaatst: 24-02-09 10:08
maaaaaaaaaan ik hoop dat husbie mij een lift kan geven naar 't station van Leuven, want anders moet ik om 7u opstaan om op tijd te kunnen vertrekken. ZEVEN UUR !!! Op een zondag, kinders wat doen jullie mij aan . Soit, ik moet om 9 u de trein nemen in Leuven, da's een half uur vroeger dan eigenlijk zou moeten, maar er zijn werken op die lijn aan de gang en ik neem het risico niet dat ik te laat ben in Antwerpen voor mijn overstap naar Roosendaal.
Ladies, hartelijk bedankt voor het aanbieden van een lift, maar ik denk dat ik mooi doorspoor naar Tilburg, hoef ik met niemand rekening te houden en moet er niemand met mij rekening houden wat betreft vervoer, zo heb ik het 't eigenlijk 't liefst. Van Tilburg station naar dat plein is 2,5 km wandelen, daar draai ik mijn hand niet voor om. Busverbinding ziet er makkelijk uit, maar die gaat allicht via de ring want doet er even lang over als dat ik te voet ga doen.
Maar Joke, nu voel ik me helemaal schuldig, ik dacht toch echt dat Tilburg dichterbij was voor jou maar dat valt dan dus vies tegen! He dat vind ik rot....
huh ? Je hoeft je toch niet schuldig te voelen ? Tilburg is niet ver hoor. (als husbie mij zou voeren, ben ik er op anderhalf uur, maar zo gek zal ik hem wel niet krijgen, hihi) Van Antwerpen naar Tilburg duurt maar anderhalf uur met de trein, dat valt toch goed mee ? Als alle bussen en treinen mooi op hun uur zouden rijden, kon ik makkelijk later vertrekken, maar meestal zit er wel ergens vertraging op dus speel ik liever op veilig.
Dat ik in een boerengat woon en dus redelijk lang onderweg ben naar Antwerpen, is toch jullie schuld niet ?
Niet mee inzitten Daf, ik kijk er geweldig naar uit ! Vergeet je die troxel niet ? (al vrees ik dat ie te groot gaat zijn )
Oh ja die cap, hij hing wel al klaar, maar herinner me er eind van de week nog even aan! KReeg gister wel bericht dat die uit Amerika binnen is, moet 17euro bijbetalen....vuile afzetters!