[besloten] Amateur-fotografen samen op weg naar profs!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 21:42

zondag 8 maart
* Manzano
* Lindy

zondag 15 maart
* Manzano
* Daandriaan
* Lindy

zondag 22 maart
* Manzano
* Daandriaan
* SSDesign
* Lindy
zondag 29 maart
* Manzano
* Menino (onder voorbehoud)
* Daandriaan
* SSDesign
* Lindy

Mijn schoonzusje en broertje zullen 1 van de laatste twee datums wel hun verjaardag vieren maar hebben ze mooi pech gehad :P
Er zijn eventueel nog 2 a 3 plekken in mijn auto voor mensen die mee willen rijden.. daandriaan rijd zowiezo mee.. dan delen we de kosten..

manzano

Re: [besloten] Amateur-fotografen samen op weg naar profs!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 21:43

Go Lindy!!! That's the spirt *\o/*
:+ :')

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 21:49

hahah heb ik een reden er onder uit te komen :P

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 21:50

ik vind je heel lief hoor bianc :P

Zit hier ook op bokt :=

Appelflapje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-09 21:51

Lindy1982 schreef:
zondag 8 maart
* Manzano
* Lindy
* Appelflapje

zondag 15 maart
* Manzano
* Daandriaan
* Lindy
* Appelflapje

zondag 22 maart
* Manzano
* Daandriaan
* SSDesign
* Lindy
* Appelflapje

zondag 29 maart
* Manzano
* Daandriaan
* SSDesign
* Lindy
* Appelflapje

Voor mij is het echt superdichtbij! *\o/* Ik kom wel op m'n scooter. 8-) Heb er echt heel erg zin in! :D

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 21:54

Appelflapje schreef:
zondag 8 maart
* Manzano
* Lindy
* Appelflapje

zondag 15 maart
* Manzano
* Daandriaan
* Lindy
* Appelflapje
* Ivonka

zondag 22 maart
* Manzano
* Daandriaan
* SSDesign
* Lindy
* Appelflapje
* Ivonka

zondag 29 maart
* Manzano
* Daandriaan
* SSDesign
* Lindy
* Appelflapje
* Ivonka

Graag na 11 mrt, kan ik mooi geld vragen voor mijn verjaardag :D

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:09

Is het de hele dag? Lijkt me iig heul gezellie en leerzaam :D

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:10

Vind het overigens al een lekker groepje :D Zo in een paar uurtjes tijd...

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:11

Ja gaat goed!!!!!

Het is in principe een dagdeel Ivonka. Dus 's middags of 's ochtends 3 uur cursus/workshop en dan wel gezamelijk met beide groepen lunchen.

Carlijn__

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:11

Ivonka schreef:
Appelflapje schreef:
zondag 8 maart
* Manzano
* Lindy
* Appelflapje
* Carlijn__

zondag 15 maart
* Manzano
* Daandriaan
* Lindy
* Appelflapje
* Ivonka
* Carlijn__

zondag 22 maart
* Manzano
* Daandriaan
* SSDesign
* Lindy
* Appelflapje
* Ivonka
* Carlijn__

zondag 29 maart
* Manzano
* Daandriaan
* SSDesign
* Lindy
* Appelflapje
* Ivonka
* Carlijn__

Graag na 11 mrt, kan ik mooi geld vragen voor mijn verjaardag :D

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:13

manzano schreef:
Ja gaat goed!!!!!

Het is in principe een dagdeel Ivonka. Dus 's middags of 's ochtends 3 uur cursus/workshop en dan wel gezamelijk met beide groepen lunchen.

Misschien heel banketstaaf maar waarom niet langer? In principe betaal ik dan 25,= voor de lunch als ik bekijk dat ik 75,= voor de workshop laatst heb betaald.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:15

29 maart loopt voorop :D

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:17

Omdat het 2 groepen zijn.
Inhoudelijk is het anders dan de workshop die je hebt gevolgd. Het is meer zoals de cursus (op pad met hypofocus heet ie geloof ik) die normaal 150,- kost.

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:17

Ivonka schreef:
manzano schreef:
Ja gaat goed!!!!!

Misschien heel banketstaaf maar waarom niet langer? In principe betaal ik dan 25,= voor de lunch als ik bekijk dat ik 75,= voor de workshop laatst heb betaald.

Of evt. om maar wat te zeggen, niet gewoon met één groep (neem aan dat we niet met 20 man zijn :P) en dan wat langer?

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:18

Hypofocus schreef:
De prijzen voor workshops en cursussen worden door tientallen verschillende factoren bepaald.
Waaronder de tijd die ik op de dag zelf kwijt ben om de cursus te geven, de reiskosten, de complete voorbereiding, etc.

Voor deze groep komt er een compleet "nieuwe" speciale cursus die slechts eenmalig is. Daar moet ik dus weer een flink aantal uren voor werken om die in elkaar te zetten.
En dat is dus ook weer verwerkt in die prijs.

Tijd, expertise, en onkosten... Dat zijn de 3 basic factoren waaruit de prijzen ontstaan.

Ik kán best zakken met de prijs. Maar dat zal dan ook inhouden dat het een standaard workshop zou worden, zonder speciale extra aandacht op bepaalde punten.
Maar dan heeft 't geen enkele zin om 't voor alleen deze groep te organiseren. Dan kan iemand beter gewoon mee doen aan de normale workshops.

Dus vandaar, een speciale workshop voor een groep die specifieke dingen wil weten. Speciaal voor jullie in elkaar gezet. Eenmalig.
En dus ook een iets hogere prijs dan de normale workshops, om dat het voor mij extra veel tijd kost. Maar iets goedkoper dan de cursussen, omdat de groep iets groter is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:18

Lunch zelf meenemen Ivonka. ;)
Ik geloof dat Manzano dat hierboven al een keertje had geschreven...
Lunch is dus níet door ons verzorgd, maar we kunnen wel gezellig met z'n allen een boterhammetje eten tussen de middag.

En het is geen normale workshop, eerder een "op pad met Hypo Focus" maar dan op jullie wensen afgesteld ;)

Langer is lastig te realiseren wat de tijden betreft; de zon gaat vrij snel onder, en 's ochtends is het voor veel mensen lastig om heel vroeg te komen.

Met 1 groep en dan wat langer kan wel natuurlijk.

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:20

hangt er natuurlijk vanaf hoeveel mense er mee gaan.. als ik het zo lees haken er al vrij veel af i.v.m het geld

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:20

Eerst maar even aantal mensen afwachten. Had vanmiddag lijstje gemaakt op basis van vorige voorlopige inschrijving en kwam toen op grote groep (te groot voor 1 groep IMO).

edit: persoonlijk denk ik dat je meer leert van 3 uur met 6 personen dan bijv. 5 uur met 12 personen.
Heeft ook met praktische zaken te maken (denk bijv. aan fotograferen met veel mensen in een 20x40 bak is niet erg ruim ;))
Laatst bijgewerkt door manzano op 10-02-09 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:22

Als we dan toch allemaal samen lunchen, is het dan niet leuk om gezamelijk dingen mee te nemen ook voor anderen? Als in de 1 neemt wat zoetigheid mee (brownies), de ander sandwiches, een ander drinken etc?

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:24

WildWings schreef:
Als we dan toch allemaal samen lunchen, is het dan niet leuk om gezamelijk dingen mee te nemen ook voor anderen? Als in de 1 neemt wat zoetigheid mee (brownies), de ander sandwiches, een ander drinken etc?

Lijkt mij wel een leuk plan :)

Blablabla11

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:24

WildWings schreef:

is een leuk idee maar ik heb daar bijv geen tijd voor om wat te maken.. Heb een eigen zaak en een beeb ..

SSDesign

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:25

Lindy1982 schreef:
WildWings schreef:

is een leuk idee maar ik heb daar bijv geen tijd voor om wat te maken.. Heb een eigen zaak en een beeb ..

Ik denk dat we daar dan wel uit komen hoor ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:27

Je hoeft ook niet per se iets te maken natuurlijk, drinken meenemen oid kan ook bij wijs van spreke.. een fles limo, chocopoeder.. dat zijn dingen die je met water kan mengen, en dat zal er op locatie toch wel aanwezig zijn?

Bij wijs van spreke dan hoor, ik roep ook maar wat. We komen er al uit. Als ik uberhaupt al meega :P

Ivonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:34

manzano schreef:
Hypofocus schreef:
De prijzen voor workshops en cursussen worden door tientallen verschillende factoren bepaald.
Waaronder de tijd die ik op de dag zelf kwijt ben om de cursus te geven, de reiskosten, de complete voorbereiding, etc.

Voor deze groep komt er een compleet "nieuwe" speciale cursus die slechts eenmalig is. Daar moet ik dus weer een flink aantal uren voor werken om die in elkaar te zetten.
En dat is dus ook weer verwerkt in die prijs.

Tijd, expertise, en onkosten... Dat zijn de 3 basic factoren waaruit de prijzen ontstaan.

Ik kán best zakken met de prijs. Maar dat zal dan ook inhouden dat het een standaard workshop zou worden, zonder speciale extra aandacht op bepaalde punten.
Maar dan heeft 't geen enkele zin om 't voor alleen deze groep te organiseren. Dan kan iemand beter gewoon mee doen aan de normale workshops.

Dus vandaar, een speciale workshop voor een groep die specifieke dingen wil weten. Speciaal voor jullie in elkaar gezet. Eenmalig.
En dus ook een iets hogere prijs dan de normale workshops, om dat het voor mij extra veel tijd kost. Maar iets goedkoper dan de cursussen, omdat de groep iets groter is.

Helemaal duidelijk :D

Zou leuk zijn als het één groep was en dan wat langer (als het er geen 20 zijn natuurlijk). Heb gemerkt dat het praktijk gedeelte omvloog zondag.

manzano

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-09 22:36

Is leuk idee :j
Zal ik ook even inventariseren t.z.t. (om het ff centraal te houden :o).
Op de locatie hebben we buiten een waterkoker, koffiezetapparaat en (lege) koelkast niks. Ik regel dus sowieso koffie/thee/cake oid voor het ontvangst van elke groep.