Ik ben de 27e wel jarig en mijn pake de 26e..dus ik weet niet wanneer we dat gaan vieren, maar ik denk het wel lukt. En ik heb van woe op do wel school ja..
Ik zou bv die datumprikker kunnen maken met alle donderdagen en vrijdagen van februari en maart? Weet niet of jullie dat een goed idee vinden. Dan moet wel iedereen die mee wil 'm invullen...
Ey had een berichtje gemaakt maar zie m nergens vrijdag komt mij helaas ook niet uit. Anders t weekend doen? Maar niet t laatste weekend in feb hoor, dan hebben saff en ik onze eerste onderlinge wedstrijd
Wie gaan er eigenlijk precies allemaal mee? Ilse Tessa Jennifer Dido Laura? Dyanne Nienke Carlijn Sanne Ben ik dan nog iemand vergeten? Ik zet gewoon een hoop data in die datumprikker, dan zien we 't vanzelf wel
Wel rot want dan moet ik wachten tot ik de e-mailadressen heb van iedereen die mee wil Zal wel even pbtjes sturen, is wel 't handigst lijkt me. Thnx Ilse
Even iets heel anders, maar in het andere topic is er niemand dus vraag ik het hier maar. Ik moet (ja heb het lekker uitgesteld ) een spreekbeurt houden over abortus. Heb ik een paar hoofdvragen, maar vergeet ik wat? - Wat is abortus? - Waarom abortus? - Abortusmethodes. - Abortus vroeger en nu. - Abortus in verschillende culturen.
Het moet een beetje beknopt zijn (moet in het duits, ook dat nog). Dus niet TE uitgebreid.
Kan 't dan niet een keertje van donderdag op vrijdag?
Ik kan alleen in de vakantie van donderdag op vrijdag Ik heb vrijdag van half 9 tot kwart over 4 les, en allemaal belangrijke vakken dus dat kan ik niet skippen
Hoop dat ik niemand vergeten ben met de pbtjes Sommige had ik 't mailadres al van dus die heb ik sowieso geen pb gestuurd. Zogauw ik alle mailadressen heb krijgen jullie een mailtje van me!