Nigel kan met alles samen, hij probeert áltijd de baas te worden, maar als het andere paard één keer van zich afmept, geeft ie t op, de stakker
Jammer Leon , maar geeft niet, ik wil mijn moeder zoveel mogelijk ontlasten nml. Grit/Grid, rijden jullie al samen of zouden jullie heel misschien supertoe als het eventueel meezit langs Wijchen kunnen rijden?
Ik hoop hier maar dat Mirthe tegen die tijd wel goed loopt. Anders kan ik denk ik wel een pony voor een wagen lenen bij de buren..., maar wil natuurlijk het liefst op m'n eigen knol. Ze kan ook wel een keer voor de wagen, als iemand spierpijn heeft ofzo...
timokyana
Zo te lezen gaat jullie weekend door. Leuk hoor!! is toch altijd lastig om een weekend gevonden te krijgen dat iedereen kan.
Puck, ik ga niet mee, dus helaas geen lift samen met Vince. Was anders geen probleem geweest! Wijchen ligt op de route. Grid heeft volgens mij ook geen tweepaardstrailer.
Jessie kan in principe ook wel met alles, is geen dominante merrie. Ze zal hoogstens een keer een been op tillen als paarden écht opdringerig worden, maar verder niet. Dodo
Er komen 7 vreemde paarden/pony's, zo'n 3 weitjes/paddockjes is wel genoeg dan toch? Ik zal wel wat extra hooi in moeten slaan denk ik, zal tegen die tijd wel bijna/helemaal op zijn.
Neemt iedereen zelf slaapspullen mee, luchtbed, slaapzak e.d.?
timokyana
Ik weet niet of iedereen de mogelijkheid heeft om zelf hooi mee te nemen? Er zal wel wat gras staan, maar misschien niet genoeg. Nou, ik vraag dit tegen die tijd nog wel een keer, kijk ik even of ik nog wat moet halen.
Berdien
Geplaatst: 04-01-09 18:41
Jammer dat wij niet echt 'vervoerbaar' voordroog hebben, voor een ronde baal is nét geen plek meer in de trailer Anders had ik zelf wat mee kunnen brengen. Wil anders wel een kleine hooibijdrage doen?
Oh joh, als het gaat om wat hooi komt het wel goed hoor! Als ik nu heel veel hooi moet inslaan zeg ik het wel... Hihi, zie Berdien al aankomen met een baal voordroog! Jessie erbovenop...
Goed vastgebonden met aan elkaar geknoopte spinners op een dieplader. Uhu
Leon, Jes eet nogal veel dus dan is het een trailer vol Jessie en plastic zakken Bovendien is het in mei toch? Wij hebben dan als het goed is geen balen meer open, dan lopen de paarden weer op het lager gelegen, vollere land en worden ze niet meer bijgevoerd