Ik ben wel heel blij dat ik bij het rijden weg was, dan had ik echt ff ongegeneerd een potje zitten janken denk ik
Sjolvir
Geplaatst: 30-09-12 19:16
Ook net weer thuis! Iedereen die her en der Toobs heeft vastgehouden, omdat ik zo nodig weer wat anders moest doen, bedankt! En inderdaad trailers hadden ze creatief klem gezet, nog bedankt weer voor het Toobs vasthouden bij het uitparkeren.
Jammer genoeg liep Toobs niet goed, morgen ochtend da bellen, ben het nu zat, want van de week liep hij wel goed. Dus nu rondje ander soort foto's. Baal er wel van, was zo blij dat hij weer goed liep.
Kijkje achter de schermen, middag groep.
Reflectie schermen, weet het niet, maar geloof dat de mijne het wel gezellige dingen vond, helaas bleken ze niet eetbaar.
Wat neem je mee op paarden fotoshoot? Juist ja, je hond, na de ochtend sessie, nog even de Dibbes losgelaten, uiteraard had ik mijn jurk verwisseld voor spijkerbroek met T-shirt.
@Sjolvir: En nu maar hopen dat er op die andere foto's niet te veel aan interessante dingen te zien is. Liever overbelastingprobleem of zoiets, dan dat er echt wat kapot is.
Baal er echt van, dat hij weer zo bagger liep, zo slecht heeft hij nog niet gelopen. (maar de bodem thuis is natuurlijk ook niet zo zwaar, daar ligt keurig achterbergje, had ook expres de buitenbak nog gemeden want die is zwaarder, waren net elke dag kwartiertje aan het draven.) Maar hij moet gewoon goed lopen, ook in zware bodem.
Wei was mooi opgedroogt en hij is geen renner in de wei, dus hij staat weer bij zijn vrienden in de wei, hij werd hinnikend begroet, stukje gras erbij geprikt en ze waren weer helemaal blij. Op stal loopt ie meer te klieren dan in de wei en hij stapte in de wei gewoon goed.
mijn kaartjedoet er nog 4 uur over en dt is dan mijn eerste kaartje lol
regine
Geplaatst: 30-09-12 19:51
Ook wij zijn weer thuis en inderdaad het was super gezellig! Leuke mensen ontmoet en lekker gelachen tussendoor. Hartstikke trots op Capriola die zich braaf in allerlei bochten liet zetten en genoten van het lekkere weer. Super leuk en bedankt allemaal!!
Wauw Ivonka!! Vet gaaf!! Jammer dat ik niet kon rijden, ik probeerde nog of ik op kon stappen maar mijn rug wilde echt niet meer dus zelfs terug naar de auto gelopen ipv erop gezeten. Maar goed dat komt wel weer. Dus Jolijn, ik snap je heel goed maar het komt wel weer hoor en dan kun je er extra van genieten!!
Enne... ik heb ook nog even stiekem een foto gemaakt, was dat de rest van de dag eigenlijk zo een beetje vergeten maar tadaaaa:
MS_eventing
Geplaatst: 30-09-12 19:51
wauw ivonka wat eeb prachtge foto's! h ihi het ultieme gevoep van vrijheid die eerste foto!
Ivonka
Geplaatst: 30-09-12 19:52
Daar staat ze dan op der blote voeten en een gebroken been der paard te longeren... knap gedaan hoor!
Jenny_S
Geplaatst: 30-09-12 19:52
haha fotografen: dat word dagen binnen zitten,ik hoorde die camera's rammelen haha Top!!!!
Anoniem
Geplaatst: 30-09-12 19:54
Haha leuk leuk!
Jij ook niet meer gereden Mja, ik weet het, is vermoeidheid die spreekt.
Haha thanks Ivonka
Emma_s_girl
Geplaatst: 30-09-12 19:56
Prachtige eerste foto's, kwijl, kwijl . Maar de sfeerfoto's erom heen vind ik ook erg leuk om te zien.