Had vandaag bijna een hoef tegen me aan. Jul vond het nodig een bok te maken aan de lange teugel zucht, ze kan zo een aap zijn af en toe maar ja, je houd van ze zoals ze zijn
Ik zat te denken hè... Ik kan natuurlijk ook een kleurcombi maken. Als ik toch voor zwart zou gaan (ivm korte levertijd) dat ik dan ook zwarte bithangers bestel voor het hoofdstel zodat die bruin zwart wordt. En dan aan het zadel bruine beugelriemen... Dat wordt dan ook een combi.
dat klinkt ook heel leuk een kleuren combi! Logisch dat 't raar voelt, hoop dat je nog wel lekker gereden hebt! Ik heb archy vanmiddag gereden ging echt leuk! Hij is alleen niet gek op quads. Kwam ik vandaag achter. Dus die hoef niet tegen te komen 't weekend Hi Hi
Stalgenoot belde af helaas. dus heb dr ff in de bak laten lopen. Allemaal zo raar, zn stal hak al schoongemaakt, vandaag ook ff zn halstertouw weggehaald.. bah en nog geen verdriet.
aalstreep
Geplaatst: 29-07-12 21:29
ja gelukkig wel wand met die oogkleppen ziet ze me niet.
Combi bruin zwart is idd erg leuk! heb ik ook een hele tijd gehad en heb nu een hele mooie bruin met zwarte cap. volgens mij hebben ze bij Barefoot ook bruin zwarte touw teugels, zijn ook echt super!
Lianne, het verdriet heb je misschien vooraf al gehad. In het hele traject van diagnose tot besluit en de daadwerkelijke uitvoering. En het is niet verplicht om je ogen uit je hoofd te huilen hoor. Iedereen heeft zn eigen manier om met dit soort dingen om te gaan.
Vanochtend had ik trouwens schrik. Ik zou met ido gaan rijden, het was lekker warm en meneer lag lekker met zn benen onder hem gevouwen. Hij bleef gewoon liggen toen ik aankwam, maar dat doet hij altijd. Ik deed hem t halster om en vroeg of hij meeging, wat deed ie; ging helemaal platliggen. Ik had echt even zoiets van jee hij zal toch niet ziek zijn? Maar gelukkig bleek het een demonstratief 'geen zin' 'ga weg, ik ben moe' te zijn. Uiteindelijk stond hij zuchtend en steunend op en sjokte toch maar achter me aan. Het rijden ging overigens ook prima.
Silence