Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
LisaDijk schreef:Zet hieronder jezelf in het lijstje als je met je paard komt en je nog geen dag/week/jaar label hebt maar er wel 1 wilt!
Zet je naam ook alleen in de lijst als je het niet zelf kan halen!
Naam - dag? week of jaar?
* Yvonne daglabel
*
*
LET OP! voor het kopen van een kaart hebben ze gegevens nodig!
Naam ruiter, adres tel nr etc!!! mail dit naar mij! (lisa)
LisaDijk schreef:Zet hieronder jezelf in het lijstje als je met je paard komt en je nog geen dag/week/jaar label hebt maar er wel 1 wilt!
* Yvonne - dag
* Bernice - dag
* Daniëlle - dag
*
een label kost geld! degene die het gaat halen schiet het dan even voor, maar je dient het achteraf nog gewoon aan diegene te betalen!
een daglabel kost €1,-
een weeklabel kost €4,-
een jaarlabel kost €10,-
Amable schreef:LisaDijk schreef:Zet hieronder jezelf in het lijstje als je met je paard komt en je nog geen dag/week/jaar label hebt maar er wel 1 wilt!
* Yvonne - dag
* Bernice - dag
* Daniëlle - dag
*
een label kost geld! degene die het gaat halen schiet het dan even voor, maar je dient het achteraf nog gewoon aan diegene te betalen!
een daglabel kost €1,-
een weeklabel kost €4,-
een jaarlabel kost €10,-
Wat is de etc die ze moeten hebben? Oftewel, welke gegevens zijn er precies nodig? Is het mogelijk dat iemand voor mij die kaart ophaalt zodat ik daar met trailer niet nog apart langs hoef?
LisaDijk schreef:Oh maar dat is denk ik wel snel duidelijk Susan! geen 1 paard lijkt echt op elkaar! alleen Comanche en Desperado misschien een beetje, maar daar zal je denk ik ook wel heel snel verschil tussen zien als je eenmaal weet wie wie isgaat wel lukken! we wijzen ook wel iedereen even van te voren aan ofzo!
SSDesign schreef:Ik vraag me eigenlijk af hoe ik weet naar welk paard ik steeds moet... Of moet ik uit mijn hoofd gaan leren welke paardennaam bij welk paard hoort
LisaDijk schreef:Oh maar dat is denk ik wel snel duidelijk Susan! geen 1 paard lijkt echt op elkaar! alleen Comanche en Desperado misschien een beetje, maar daar zal je denk ik ook wel heel snel verschil tussen zien als je eenmaal weet wie wie isgaat wel lukken! we wijzen ook wel iedereen even van te voren aan ofzo!
Queelens schreef:vienna weet ik
ukie weet ik
comanche weet ik
billy weet ik niet
grafito, was dat die welsh met maanoog?
desperado weet ik
jauke weet ik
flame hm die herken ik denk ik ook wel
carine geen idee
Tobago zal ik denk ook wel herkennen anders ken ik de eigenareses nog wel van gezicht
Gizmo hm vergessen was dat die bonte?
Jakcson was dat stoere welshe
Ursie I dunno (of was dat die bonte?)
Vavesta weet ik ook niet
zal die maar eens even gaan leren