Ik heb gewoon gezegd dat Marlies ook uit Leusden kwam en dat ik wist hoe ze eruitzag, vonden ze volgensmij genoeg dat ik een naam wist Maarre, ik ben er denk ik rond een uur of 5/6 is dat goed?
Volgens mij kan iedereen al eerder komen maar ik kan niet eerder vanwege het jureren. Denk dat iedereen wel rond 4 uur er kan zijn maar dat weet ik niet zeker dus dat mag Ilona zelf even bedenken...
nou meiden ik ga eerst sochtends met ruben naar sinterklaas van het werk. dit duurt ong. tot half 12 dan breng ik ruben naar zijn vader dus je bent vanaf 2 uur welkom.. Ik ga vrijdag avond de verse dingen halen. hoef ik zaterdag niks meer te halen. al is de c1000 bij mij beneden dus als ik op het laatste moment nog iets moet halen is dat ook geen probleem.
en vinden jullie het goed dat ik eerst 5 kaarten bestel en daarna nog een keer 6 of meer. Zodat er straks niet 1 of twee op een andere rij moeten zitten omdat ik misschien op de verkeerde moment bel
Zal ik eens bellen? *op overdreven twentse toon* Ja Hallo ik wil graag volgende week zaterdag in Amersfoort naar de bioscoop toe met enkele mensen, maar dan wil ik wel graag 5 en 6 plaatsen, elk naast elkaar in een aparte rij ( boven elkaar ). Is dit mogelijk?
Shego, je kan anders ook wel zeggen dat je mij kent Ik woon in Ede en jij in Veenendaal dus dat is niet zo raar Volgens mij heeft je zus zelfs bij vandenbunt stage gelopen ofzo, die heb ik daar weleens gezien als ik les had
Fran, ik wil desnoods wel iets omrijden met de auto? Zie dat Veenendaal nog wel te doen is. ( ) Dan kunnen je ouders mij zien en wordt wel duidelijk dat het goed bedoeld is allemaal?
(en als ik dan toch omrijd wil ik je best oppikken met de auto Leane? ) Edit: dat is dus niet nodig.
Laatst bijgewerkt door Sani op 15-11-09 22:36, in het totaal 1 keer bewerkt