IPad zal ik meebrengen ben namelijk iPhone loos Uhmm, nu nog groom regelen heb weer een afzegging. En anders moet ik iemand charteren om te helpen en filmen...
Ik ga helaas afzeggen voor de clinic, weet niet of er nog reserves zijn? Me oma is afgelopen maandag overleden en haar kamer in verzorgingstehuis moet binnen een week leeg dus ben zo na me zwangerschap nog weinig aan rijden toegekomen helaas..
Hopelijk hebben wij nog een reserve waar wij aanspraak op kunnen maken, ik kan mij geen privéles veroorloven.... Daar is geen budget voor deze maand. Vur, ik denk al iemand te hebben geregeld... Want wil alleen enthousiaste mensen meenemen, en dan valt het toch niet zo mee blijkbaar Maar je mag altijd gezellig mee hoor, geen probleem! Heb er echt zij in , paardje loopt echt fijn!
vur
Geplaatst: 12-04-14 12:27
Nou, ik ga graag mee als reservegroom. Dus ik hoor wel wat ik moet betalen voor de koffie enzo. Alhoewel, als jullie echt omhoog zitten, ik heb wel een geschikt paard voor de clinic, maar als iemand liever wil, is het mij ook goed.
Waarom rijd je dan niet gewoon mee?? Dat is het gat ook opgevuld, en hoef ik niet zielug alleen...
vur
Geplaatst: 12-04-14 12:53
Nou, het zou maar zo kunnen dat anderen er meer "recht" op hebben dan ik. Mogelijk is er zelfs een reservelijst? De groep bokkers in dit topic is volgens mij best groot en mogelijk is er iemand die al langer bij de groep hoort dan ik, die erg graag wil. Vandaar dat ik me even wat op de achtergrond houd. Ik wil me niet opdringen.
Ik vind het natuurlijk ook goed (volgens mij zit jij langer als ik in deze groep). Heb er super veel zin in, beetje jammer dat de broek die ik aan wilde trekken vandaag kapot is gescheurd . Trekken we nou wel of niet een witte broek aan?
Gecondoleerd beemst
vur
Geplaatst: 12-04-14 15:27
Inderdaad, gecondoleerd Beemst. Ik vul graag het opengevallen plekje op, maar vind de aanleiding erg triest. Sterkte de komende tijd.
Jonnekee
Geplaatst: 12-04-14 15:50
Geen probleem voor mij hoor Vur, scheelt voor ons inderdaad weer om geld bij te moeten leggen, nu hopen dat er geen meer uitvallers komen en ik heb er natuurlijk ook kei veel zin in.